Anonieme gebruiker
  Zondag, maart 17 2024
  1 Antwoorden
  1.4K bezoeken
Hoi.

Ik heb mijn tweede aankoop gedaan op 1 februari 2022.
Er zijn weer twee jaar verstreken, maar het lijkt nog steeds niet de grote functies te hebben die ik denk dat het heeft, dus ik heb nog geen nieuwe aankoop gedaan.
Kan ik vóór februari 29.10 updaten naar de laatste update 2024?
Als u op de downloadlink op pagina 29.10 klikt, wordt u naar de downloadpagina van 30.00 geleid.
Ik zou 29.10 graag willen gebruiken met betaalde gebruikersrechten, indien mogelijk.

Bedankt
1 maand geleden
·
#8576
Hey daar!

Bedankt dat u contact heeft opgenomen. Wat uw vraag betreft, houd er rekening mee dat u met de 2 jaar gratis update-ondersteuning recht heeft op updaten naar versies die zijn uitgebracht vóór 31 januari 2024. Kutools voor Excel 29.10 is echter uitgebracht op 26 februari 2024, wat betekent dat u alleen kunt updaten naar versie 29.00 of eerdere versies.

We begrijpen uw verlangen naar de nieuwste functies en raden u ten zeerste aan om uw licentie te verlengen. Versie 30.0 introduceert de krachtige AI-functie - Kutools AI-assistent, wat uw productiviteit en workflow-efficiëntie aanzienlijk kan verbeteren.

Nogmaals bedankt voor uw steun en aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen of opmerkingen heeft.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.