Vrijdag, februari 17 2023
  4 Antwoorden
  4.5K bezoeken
Hello!

Zou het mogelijk zijn om de venstergrootte van de "grotere formulebalk" te corrigeren? Niet de positie binnen het blad, maar eenmaal uitgevouwen behoudt het de afmetingen niet, zodra men het blad sluit of van tabblad wisselt

Bedankt en groeten
1 jaar geleden
·
#3417
Hey daar!

Bedoel je dat je wilt dat de "grotere formulebalk" in een vaste positie blijft? En de positie moet niet in het blad staan ​​maar in het lint (zie screenshot)?
grotere formulebalk.png

Of wilt u dat de grootte van de "grotere formulebalk" vaststaat? - Voor deze denk ik dat "Grotere formulebalk" niet van grootte verandert wanneer u een blad sluit of van tabblad wisselt.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3418
Hallo Amanda

Bedankt voor je antwoord ! Ja, ik doelde op de "maat"
Ik besloot de tool opnieuw te installeren, omdat het duidelijk niet voor mij werkte, maar nu werkt het! (zie foto 1)
Maar als ik het Excel-bestand sluit, moet ik bij het heropenen weer naar "Weergeven" gaan en op de "Grote formulebalk" klikken en het op het scherm plaatsen. Klopt dat of mis ik nog iets?

Bedankt

El Niño
Bijlagen (1)
1 jaar geleden
·
#3420
Hallo Nino,

Bedankt voor je feedback. Ik heb de feedback doorgestuurd naar ons ontwikkelteam.

Klopt dat of mis ik nog iets? - Voor de huidige versies moet u elke keer dat u Excel start de Bigger Formula Bar activeren.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3422
ja klopt! en heel erg bedankt voor je hulp!
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.