By dkhart86@gmail.com op Zaterdag 03 december 2022
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 3
sympathieën 0
keer bekeken 4.7K
Stemmen 0
Ik begrijp dat elk door Kutools gemaakt Excel-bestand van mij dat ik heb gemaakt met behulp van de Kutools-functies niet kan worden begrepen en niet zal worden overgedragen aan andere Excel-gebruikers die Kutools niet hebben geïnstalleerd. (https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/33-new-to-kutools.html)

Daarom, als ik het goed begrijp, moet het gebruik van de Kutools-functies worden vermeden als u van plan bent om te delen met Excel-gebruikers die Kutools niet hebben geïnstalleerd?

OF MISSCHIEN is er een manier om Kutools-functies om te zetten in gewone Excel-formules/functies/macro's, zodat we onze door Kutools gemaakte bestanden kunnen delen met Excel-gebruikers die geen Kutools hebben?

Dank u bij voorbaat.
Hey daar!

Ja, als u van plan bent een Excel-bestand met andere gebruikers te delen, vermijd dan het gebruik van functies van Kutools Functions.
kutools-functies.png


Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Amanda. Dat was ook mijn begrip, maar het lijkt erop dat Kutools dit misschien heeft opgelost ... Ik heb een spreadsheet waarin ik de Kutools-functie "Sum by Font Color" gebruikte en deze naar mijn zakelijke e-mailadres e-mailde, maar ik had niet verwacht dat het zou werken aangezien mijn werk Excel-programma GEEN kutools heeft geïnstalleerd. Ik ontdekte echter dat IT de Kutools-functie WEL herkende en prima werkt op mijn werk Excel waar kutools NIET is geïnstalleerd. Daarom vermoed ik dat Kutools het probleem met delen met niet-kutool-gebruikers heeft opgelost??
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hoi,

Dat is vreemd 😂 Omdat ik zojuist heb geprobeerd een bestand te delen waarin ik de Kutools-functie "Sum by Font Color" heb gebruikt, en de computer die Kutools niet heeft geïnstalleerd, ziet alleen een N/A-fout in welke cel de functie wordt toegepast.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht