Maandag 16 mei 2022
  9 Antwoorden
  7.5K bezoeken
Goede dag,
Als ik 1 werkmap heb met 30 werkbladen erin, hoe kopieer ik dan alle 30 werkbladgegevens naar één hoofdblad?
1 jaar geleden
·
#2719
Hey daar!

Je zou de Combineer werkbladen kenmerk van Kutools voor Excel. Volg de onderstaande stappen:

1. Onder Koetools Plus tabblad, zoek de groep Werkmappen & Bladen. Klikken Combineren.
combineren.png

2. Selecteer de eerste optie en klik vervolgens op Volgende.
optie.png

3. Volg daarna de stappen in het dialoogvenster.

Raadpleeg de pagina voor meer informatie over de functie: https://www.extendoffice.com/product/kutools-for-excel/excel-combine-worksheets-into-one.html

Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ze aan mij te stellen.

Amanda
1 jaar geleden
·
#2725
Bedankt Amanda. Nog een vraag :-) Hoe vind ik duplicaten in dezelfde rij in meerdere kolommen?
1 jaar geleden
·
#2726
Onder het tabblad Kutools, zoek de groep Editing, Klik kies > Selecteer Dubbele en unieke cellen.
duplicaat.png

In het pop-upvenster:
1. Klik op de bereikselectieknop (getarget met een rode pijl) om de door u genoemde rij te selecteren.
2. Onder de Gebaseerd op sectie, selecteer Eencellig.
3. Onder de Regel en Verwerking van resultaten secties, selecteert u de gewenste opties.
4. klikken OK. De duplicaten worden vervolgens geselecteerd en weergegeven op de door u ingestelde manier.
instelling.png
1 jaar geleden
·
#2727
Laat me Amanda verduidelijken:

Voorbeeld:
Kolom A Kolom B Kolom C Kolom D
Rij 1 Siphelele Trueman Trueman Nxasana

Ik ben op zoek naar een formule die me vertelt dat er een duplicaat is in rij 1 kolom B & C
1 jaar geleden
·
#2737

Voorbeeld:
Kolom A Kolom B Kolom C Kolom D
Rij 1 Siphelele Trueman Trueman Nxasana

Ik ben op zoek naar een formule die me vertelt dat er een duplicaat is in rij 1 kolom B & C

In het bovenstaande geval zou de formule zijn: =ALS(AANTAL.ALS($A$1:$D$1,A1)>1,"DUPLICEREN", "")
Voor meer informatie verwijzen wij u naar het artikel: https://www.extendoffice.com/documents/excel/4000-excel-find-duplicates-without-removing.html#a2

Amanda
1 jaar geleden
·
#2755
Hallo Vrienden,
Help me alsjeblieft om mijn uitdaging op te lossen :(
Ik heb een probleem met een grote tabel wanneer ik een samenvatting van deze tabel wil maken, zoals hieronder:
1- mijn tabel heeft enkele cellen samengevoegd, daarom kan ik geen draaitabel maken.
2- in elk rijen nummer dat tussen de 7 en 11 rijen bevat, maar de rijnummercellen zijn samengevoegd in kolom A, dit betekent dat ik met elke rijnummers meer dan één rij rechts daarvan heb.
3- Wat ik in een nieuwe tabel nodig heb, is om gegevens uit de hoofdtabel te halen met minimumwaarden in hun prijskolom "J" en als er meer dan één item met dezelfde prijs tussen sommige leveranciers is, moet ik ze ook toevoegen in nieuw tabel maar met hetzelfde rijnummer zojuist toegevoegd met index aan het einde van elke rijnummers als volgt: 101-->101a
Ik heb mijn Excel-gegevensblad geüpload met dit verzoek.
Het zal mij een genoegen zijn als iemand me helpt met een VBA-code.
Bedankt en groeten.
1 jaar geleden
·
#2756
Sorry naden kunnen geen bestand uploaden!
Ik weet niet waarom!
Help me alstublieft hoe ik mijn Excel-bestand kan bijvoegen.
1 jaar geleden
·
#2757
Hallo opnieuw,
Beste vrienden, ik kan gewoon mijn bestand uploaden naar Google Drive en de link voor mijn verzoek krijgen.

Werkblad[/url]https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hoANMsiIs6cnGCQG6LFINv41P1r9YkHI/edit?usp=sharing&ouid=101876086797041785217&rtpof=true&sd=true
1 jaar geleden
·
#2758
Hallo daar,
Welnu, ik zal mijn verzoek intrekken en neem alstublieft geen tijd voor dit verzoek.
Dank u voor uw aandacht.
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.