By WafelStip op Woensdag 11 mei 2022
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 2
sympathieën 0
keer bekeken 6.8K
Stemmen 0
Hallo allemaal, ik ben nieuw met het gebruik van kutools voor mijn werk, ik heb de vraag hoeveel apparaten er in 1 licentiesleutel zitten? Is er een maximum aantal ingelogde apparaten? Of zolang ik mijn geregistreerde e-mailadres gebruik, kan ik inloggen waar ik wil? en Kutools is voor levenslange licentie of slechts 1 jaar? Srry dat ik deze vraag, omdat ik het overzicht niet begrijp. Dankje voor het antwoord
Hey daar!

- hoeveel apparaten in 1 licentiesleutel? is er een maximaal aantal apparaten ingelogd?
- U mag één exemplaar van de software op het gelicentieerde apparaat installeren en gebruiken, en een ander exemplaar op een draagbaar apparaat voor gebruik door de enige hoofdgebruiker van het gelicentieerde apparaat.
Als u een kopie van de Software op een Terminal Server of Citrix Server installeert, is een afzonderlijke licentie voor de desktoptoepassing vereist voor elke desktop waarvandaan de toepassing wordt geopend.
[bijlage]gelicentieerd apparaat.png[/bijlage]

- of zolang ik mijn geregistreerde e-mailadres gebruik, kan ik inloggen waar ik wil?
- U kunt slechts twee apparaten licentiëren (één computer en één draagbaar apparaat). Als u het echter ergens anders moet gebruiken, kunt u er op afstand toegang toe krijgen.
toegang op afstand.png


- Kutools is voor levenslange licentie of slechts 1 jaar?
- Het is een levenslange licentie. Je kunt de versie die je hebt gekocht voor altijd gebruiken. En het ondersteunt gratis upgrade voor 2 jaar. Als u na 2 jaar gebruik wilt upgraden naar de nieuwste versie, moet u het abonnement verlengen.

Voor meer details verwijzen wij u naar https://www.extendoffice.com/support/end-user-license-agreement.html.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
1 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo WaffleDot en de gebruikers die het bericht hebben gelezen. Sorry dat ik het antwoord heb bijgewerkt. Raadpleeg het laatste bewerkte antwoord hierboven.
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht