Anonieme gebruiker
  Vrijdag, 05 augustus 2022
  1 Antwoorden
  8.4K bezoeken
Kunt u AUB een invoegtoepassing maken voor MS Access? Ik heb het even naar mijn zin. Ik importeer een ENORM .csv-bestand naar Access dat >4 miljoen rijen gegevens bevat. Drie van de velden die ik importeer, importeren op de een of andere manier als "Double" in Access, dus het voegt 2 decimalen toe aan de getallen in deze 3 kolommen. (((Ik analyseer het bestand ook in kleinere bestanden waarmee ik in Excel kan werken en ik heb Kutools maar kan daar geen oplossing voor dit probleem vinden. Ik breng enkele updates aan in de kleinere xlsx-bestanden en importeer ze vervolgens opnieuw terug naar Acceess en voeg alles toe aan één grote tabel die ik vervolgens zal exporteren in .csv-indeling))) Deze kolommen zijn "datums" maar ze zijn niet opgemaakt in de originele uitvoer als datums, en omdat er zoveel rijen zijn - toegang is het enige dat ik kan gebruiken om te proberen het bestand te manipuleren. Echter - NIETS wat ik doe in Access zorgt ervoor dat de decimalen niet verschijnen wanneer ik het weer exporteer naar .csv-formaat. De 'datums' in de kolom zien er als volgt uit: 4302023 (dat is 30 april 2023) en ik wil dat het ALLEEN de maanden jan-t/m-sept met een voorloopnul toont. Ik wil dat het er zo uitziet in Access en exporteer het om er op dezelfde manier uit te zien als; 04302023 naar csv. Wat het doet is exporteren met |04302023.00| in mijn door sluiers gescheiden export naar .csv. OF het exporteert als 4302023 -zonder de voorloopnul voor de maanden jan tot sept. :( HELPEN !!!! Ik schrijf geen code, dus ik kan niet veel meer doen...
1 jaar geleden
·
#3007
Hey daar!

Hartelijk dank voor uw vertrouwen en uw tijd. We hebben momenteel echter geen plannen om een ​​invoegtoepassing voor MS Access te maken.

Als je vragen hebt over Excel, Word of Outlook, aarzel dan niet om hier te posten :D

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.