Donderdag 05 oktober 2023
  0 Antwoorden
  1.4K bezoeken
Hallo ExtendOffice,

Ik ben dit beu en beu! Ik martel mezelf al een uur met Kutools Outlook.
!!! Ik moet werken en heb geen tijd om te rommelen met verkeerd geprogrammeerde installatieroutines!!!!
Al hun producten die ik heb gekocht. Ik gebruik de prestatiemogelijkheden misschien 5% van de tijd. Het maakt niet uit, ik wil het beste en daar betaal ik voor. Heb ik Enterprise nodig? Nooit, maar ik koop Enterprise voor de volledigheid.
Gisteren heb ik bijgewerkt van Kutools Excel 28 naar 29 zonder eerst versie 28 te verwijderen. Geen problemen, de registratie bleef.
Toen deed ik hetzelfde met Kutools Outlook. Van versie 16 tot 17.
Licentiecode of gebruikersnaam onjuist. Wat een onzin!
Toen dacht ik dat het misschien aan de hersenloze, lange registratiesleutel met wraps in PDF-formaat lag.
Vervolgens heb ik dit in platte tekst omgezet en alle onderbrekingen verwijderd.
Niets hielp!
Vervolgens heb ik Outlook verwijderd met Revo-Uninstaller Kutools en alle restjes verwijderd.
Natuurlijk zijn de instellingen die ik heb gemaakt nu ook verdwenen. Ook hartelijk dank!
Vervolgens werd Kutools Outlook opnieuw geïnstalleerd. Ik had mezelf de moeite kunnen besparen!
Precies hetzelfde spel, verkeerde naam of sleutel.
Hoe krachtig hun software ook is, hun installatieroutine is ondergronds!
U moet erover nadenken of het de moeite waard is om zo'n registratiesleutel te gebruiken, waarmee hun eigen software niet overweg kan.
Hoe gaan we verder?!

Dit schreef ik gisteren, wo 04.10.2023 22:08
Tot nu toe geen antwoord, geen ticket!
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.