Dinsdag 12 september 2023
  1 Antwoorden
  4K bezoeken
Ik ben net begonnen met het gebruik van de optie om de datum en tijd bovenaan de hoofdtekst van mijn e-mail in te voegen. Dit is handig als ik een probleem moet documenteren en een tijdlijn moet ontwikkelen. Er zijn twee kleine problemen:

Wanneer Kutools de datum invoegt, staat er een harde return erboven. Geen probleem, maar als ik mijn snelle stappen gebruik voor mijn antwoord, wordt mijn vooraf geschreven bericht boven de datum geplaatst. Zie hieronder.

Dit verzoek is afgewezen vanwege ontbrekende PO. Gelieve opnieuw te verzenden met het PO-nummer.
Op maandag 11 september 2023 om 4:33:54 schreef Scott Farris:

Het tweede probleem is dat je met de datumnotatie geen "at" tussen de datum en de tijd kunt toevoegen, waardoor het grammaticaal onjuist is. Ik zou moeten zeggen,

Op maandag 11 september 2023 om 4:33:54 schreef Scott Farris:

Ik weet dat dit vrij kleine problemen zijn, maar ik ben een beetje obsessief-compulsief en ik heb er last van.

Bedankt
Scott Farris
7 maanden geleden
·
#8417
Hey daar!

Bedankt voor uw feedback. Ik heb uw suggesties doorgestuurd naar ons ontwikkelingsteam ter overweging in toekomstige versies.

Wij waarderen uw aandacht voor detail en nemen uw suggesties serieus. Uw input helpt ons ons product te verbeteren en een betere ervaring voor al onze gebruikers te bieden.

Als u nog meer suggesties heeft of andere problemen ondervindt, aarzel dan niet om ons dit te laten weten. Wij zijn hier om u te helpen.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.