Donderdag 04 juni 2020
  0 Antwoorden
  2.1K bezoeken
Hoi,
Ik test deze Kutools voor Outlook-plug-in om een ​​zeer grote mailbox (70 GB groot) op te ruimen. Het heeft veel bijgevoegde .pdf-bestanden. Verwijderen is geen optie, dus het loskoppelen en vervangen door hyperlinks is een prima oplossing.

In een testmailbox in dezelfde Outlook werkte alles perfect. Ik heb enkele mails geselecteerd, de bestanden losgemaakt en er zijn enkele hyperlinks gemaakt en aan de mails toegevoegd.
Maar met de mailbox die ik moet opruimen, worden de bestanden losgekoppeld, maar worden er geen hyperlinks weergegeven. Ik heb de knop "links repareren" al geprobeerd, maar dit werkte niet.

Natuurlijk heb ik niet alle mails in één keer geselecteerd, ik werk per maand - selectie is ongeveer 40-50 mails per keer. Na het detach-proces verschijnt er een pop-upvenster met de tekst "0 bestanden zijn losgekoppeld". Maar ik kan ze zien in de opgeslagen map.

Outlook uitvoeren via Office 365 Familiy - niet de zakelijke versie inclusief hosting. Nieuwste versie, ik heb deze vooruitzichten gisteren bijgewerkt vlak voordat ik Kutools installeerde.
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.