By matton op woensdag 09 januari 2019
Geplaatst in Kutools for Outlook
Antwoorden 11
sympathieën 0
keer bekeken 4.7K
Stemmen 0
We hadden een vertraging in Outlook opgemerkt sinds de installatie van Kutools. Wanneer u op een e-mail klikte om deze in het leesvenster weer te geven, duurde het 20 seconden voordat deze werd weergegeven en het Outlook-venster bleef leeg totdat de e-mail was geladen. Ik heb zojuist Kutools verwijderd en de e-mails worden onmiddellijk weergegeven.

Enig idee wat we kunnen doen om dit op te lossen?

Bedankt!
Mat
Hallo,
Bedankt dat u contact met ons op.
Heeft u nog andere invoegtoepassingen in uw Outlook-invoegtoepassingsbeheer?
Probeer andere Outlook-invoegtoepassingen uit te schakelen.
Dank bij voorbaat.
·
5 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
We hebben andere invoegtoepassingen, zoals een voor Exchange en Acrobat PDFMaker, die we nodig hebben. Ik zal proberen alles uit te schakelen, behalve de Exchange-invoegtoepassing, en kijken wat er gebeurt.
·
5 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
ik heb hetzelfde probleem.

heb alle andere invoegtoepassingen uitgeschakeld, maar Outlook loopt nog steeds achter met kutools 10.

als ik kutools uitschakel, werkt alles prima en snel.
·
5 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik deed hetzelfde. Alle invoegtoepassingen uitgeschakeld, het werkt prima. Kutools ingeschakeld, sloooooww.
·
5 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo,
We zullen proberen dit binnenkort in de komende versies te verbeteren.
·
5 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik kreeg hetzelfde probleem als hierboven. Toch lukt het mij op de een of andere manier om deze website te bemachtigen http://www.aolhelp247.com/blog/how-to-delete-aol-email-hacked-account/ voor de technische hulp.
·
4 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
We hadden een vertraging in Outlook opgemerkt sinds de installatie van Kutools. Wanneer u op een e-mail klikte om deze in het leesvenster weer te geven, duurde het 20 seconden voordat deze werd weergegeven en het Outlook-venster bleef leeg totdat de e-mail was geladen. Ik heb zojuist Kutools verwijderd en de e-mails worden onmiddellijk weergegeven.

Enig idee wat we kunnen doen om dit op te lossen?

Bedankt!
Mat


Ik heb hetzelfde probleem als Matt. Zijn er suggesties om dit op te lossen? Ik gebruik de proefversie omdat ik Kutools voor Outlook eens wilde proberen voordat ik het kocht. Ik ben dol op Kutools voor Excel, maar dit veroorzaakt onmiddellijke hoofdpijn. Ik heb alle andere add-ons uitgeschakeld en krijg nog steeds vrijwel elke keer de blauwe cirkel des doods sinds de installatie. Ik gebruik Outlook 2016. Alle tips/trucs of begeleiding worden zeer op prijs gesteld. Bedankt!
·
4 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik heb hetzelfde probleem als Matt. Zijn er suggesties om dit op te lossen? Ik gebruik de proefversie omdat ik Kutools voor Outlook eens wilde proberen voordat ik het kocht. Ik ben dol op Kutools voor Excel, maar dit veroorzaakt onmiddellijke hoofdpijn. Ik heb alle andere add-ons uitgeschakeld en krijg nog steeds vrijwel elke keer de blauwe cirkel des doods sinds de installatie. Ik gebruik Outlook 2016. Alle tips/trucs of begeleiding worden zeer op prijs gesteld. Bedankt!

Succes. We hebben het opgegeven en we hebben ervoor betaald. Ik weet niet hoe iemand het gebruikt. Het is duidelijk geen bug die beperkt is tot een paar mensen.
·
4 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo,
Sorry voor het ongemak.
Als u de software heeft aangeschaft, kunt u binnen 60 dagen contact met ons opnemen voor terugbetaling.
Neem contact met ons op met uw bestelgegevens.
Sorry.
·
4 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo,
Sorry voor het ongemak.
Als u de software heeft aangeschaft, kunt u binnen 60 dagen contact met ons opnemen voor terugbetaling.
Neem contact met ons op met uw bestelgegevens.
Sorry.

Het is meer dan 60 dagen geleden. Ik heb dit topic 8 maanden geleden gepost. En dat is een trieste reactie. Dus je weet dat het traag is en biedt een terugbetaling aan in plaats van het te repareren?
·
4 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Sorry, u dient contact met ons op te nemen via e-mail (sales@extendofficeCom).
Neem per e-mail contact met ons op met uw bestelgegevens en wij zullen deze aan u terugbetalen. Maak je er alsjeblieft geen zorgen over.
·
4 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht