Dinsdag 11 december 2018
  4 Antwoorden
  6.4K bezoeken
Ik gebruik Autotekst in nieuwe mailberichten. Ik drukte per ongeluk op de knop Vernieuwen en al mijn invoer verdween. Als ik bovendien een nieuw item probeer te maken, verschijnt dit niet langer in het Kutools-frame. Hoe krijg ik deze functie terug?
5 jaar geleden
·
#1807
Hallo,
Probeer de nieuwste versies te installeren en klik vervolgens op de knop Vernieuwen in het AutoTekst-venster.
Dank bij voorbaat.
5 jaar geleden
·
#1808
Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruikte AutoTekst in versie 8.10 en het werkte jarenlang perfect. Vandaag zette ik mijn computer aan en alle 20-30 van mijn opgeslagen AutoTekst's waren verdwenen!

Verwoed om antwoorden te vinden, vond ik dit draadje. Ik heb geüpdatet naar versie 10, het paneel geopend en op vernieuwen gedrukt. Mijn AutoTekst's worden nog steeds niet weergegeven. Is er een programmabestand waarin ik mijn AutoTekst's kan vinden?

Sinds de upgrade is AutoTekst ook volledig niet-functioneel. Ik kan niets toevoegen aan het AutoTekst-venster.

Is dit een wijdverspreid probleem, of alleen wij tweeën?

Ik heb momenteel Outlook 365 versie 1901 (build 11231.20130)

Laat het me weten als er andere nuttige informatie is die ik kan verstrekken om mijn AutoTekst-teksten te vinden en de functionaliteit ervan in versie 10 te herstellen.
5 jaar geleden
·
#1809
Ik heb hetzelfde probleem. Al mijn AutoTekst-fragmenten zijn verdwenen en AutoTekst in versie 10 werkt helemaal niet.
5 jaar geleden
·
#1810
Hallo,
Bedankt dat u contact met ons op.

Klik op de knop Vernieuwen van het AutoTekst-venster.

Of neem contact met ons op via met gedetailleerde informatie over het probleem.

Probeer enkele screenshots te maken om het te demonstreren.
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.