Anonieme gebruiker
  Maandag 05 juni 2023
  3 Antwoorden
  4.3K bezoeken
Hey daar!
Ik gebruik Kutools voor Outlook om meer dan 9K e-mails te ontdubbelen.
De tools werken prima, maar elke ontdubbelingsbewerking kan slechts 200/300 e-mails tegelijk verwerken.
(bewerking is het selecteren van het bereik van e-mails om te scannen, wachten tot het filteren is verwerkt en vervolgens wachten tot het verwijderen is verwerkt.) (~ 2min)

Is er een manier om deze beperking te omzeilen, zodat ik al mijn 9K e-mails tegelijk kan verwerken?
11 maanden geleden
·
#3539
Hey daar!

We hebben geen beperking op dit ontdubbelingsproces.

Deed jij 1. selecteer eerst de berichten en klik vervolgens op de functie om duplicaten te verwijderen, of 2. eerst op de functie klikken en vervolgens een e-mailmap selecteren?

Amanda
11 maanden geleden
·
#3544
Hey daar!

We hebben geen beperking op dit ontdubbelingsproces.

Deed jij 1. selecteer eerst de berichten en klik vervolgens op de functie om duplicaten te verwijderen, of 2. eerst op de functie klikken en vervolgens een e-mailmap selecteren?

Amanda


Beide methodes geprobeerd. Beide resulteren in gedeeltelijke selectie van duplicaten voor verwerking.
11 maanden geleden
·
#3547
Hoi,

Excuses voor het ongemak.

Aangezien onze functie alleen werkt voor e-mails die lokaal zijn opgeslagen, kunt u mij vertellen welk e-mailprotocol u gebruikt? Als het Exchange is, is het belangrijk op te merken dat doorgaans niet alle 9,000 e-mails lokaal worden opgeslagen.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.