By pwish op maandag 05 juni 2023
Geplaatst in Kutools for Outlook
Antwoorden 3
sympathieën 0
keer bekeken 4.3K
Stemmen 0
Hey daar!
Ik gebruik Kutools voor Outlook om meer dan 9K e-mails te ontdubbelen.
De tools werken prima, maar elke ontdubbelingsbewerking kan slechts 200/300 e-mails tegelijk verwerken.
(bewerking is het selecteren van het bereik van e-mails om te scannen, wachten tot het filteren is verwerkt en vervolgens wachten tot het verwijderen is verwerkt.) (~ 2min)

Is er een manier om deze beperking te omzeilen, zodat ik al mijn 9K e-mails tegelijk kan verwerken?
Hey daar!

We hebben geen beperking op dit ontdubbelingsproces.

Deed jij 1. selecteer eerst de berichten en klik vervolgens op de functie om duplicaten te verwijderen, of 2. eerst op de functie klikken en vervolgens een e-mailmap selecteren?

Amanda
·
11 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hey daar!

We hebben geen beperking op dit ontdubbelingsproces.

Deed jij 1. selecteer eerst de berichten en klik vervolgens op de functie om duplicaten te verwijderen, of 2. eerst op de functie klikken en vervolgens een e-mailmap selecteren?

Amanda


Beide methodes geprobeerd. Beide resulteren in gedeeltelijke selectie van duplicaten voor verwerking.
·
11 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hoi,

Excuses voor het ongemak.

Aangezien onze functie alleen werkt voor e-mails die lokaal zijn opgeslagen, kunt u mij vertellen welk e-mailprotocol u gebruikt? Als het Exchange is, is het belangrijk op te merken dat doorgaans niet alle 9,000 e-mails lokaal worden opgeslagen.

Amanda
·
11 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht