Vrijdag, maart 17 2023
  1 Antwoorden
  4.3K bezoeken
Ik ben op zoek naar een manier om aanklikbare selectievakjes toe te voegen aan e-mailberichten in Outlook. Ik heb meerdere selectievakjes nodig, geen enquête. Ik wil graag sjablonen of "tabellen" maken waarin ik informatie kan kopiëren en plakken in een uitgaand bericht, en de ontvanger de mogelijkheid moet bieden om de vakjes op zijn antwoord-e-mail aan te vinken, zodat ik zijn keuzes kan zien voor een reeks problemen of vragen . Ik heb verschillende dingen geprobeerd met plakken vanuit Word, maar niets werkt voor een antwoord.

Staat uw invoegtoepassing mij toe dit te doen?
Heeft de ontvanger die de antwoorden naar mij terugstuurt ook de invoegtoepassing nodig?

Dank je,

Tony
1 jaar geleden
·
#3448
Hey daar!

Ja, Kutools for Outlook's Kutools Pane stelt u in staat snel en gemakkelijk selectievakjes in te voegen.

Nadat u Kutools voor Outlook hebt gedownload en u een nieuw bericht maakt, wordt het Kutools-venster aan de rechterkant van het berichtvenster weergegeven, zoals hieronder wordt weergegeven. (Als u het niet ziet, klikt u op Brood op de Bericht tabblad.)

1. Op de Auto-tekst tabblad, 2. selecteren CheckBox, en dan 3. klik op Selectievakje1 om een ​​selectievakje in te voegen.
kutools-venster.png

Zodra ontvangers het bericht hebben ontvangen, kunnen ze de vakjes op hun antwoord-e-mails aanvinken en naar u verzenden. En ze hebben de invoegtoepassing niet nodig om het bericht te beantwoorden.

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om mij deze te stellen.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.