Woensdag, februari 01 2023
  7 Antwoorden
  5.2K bezoeken
Hey daar!

Ik heb wat problemen met Kutools voor Outlook. Mijn machine is pas 3 maanden oud, maar wanneer ik mijn Kutools probeer te gebruiken, reageert Outlook niet meer en reageert het binnen misschien 10 seconden opnieuw. Als ik naar een ander e-mailadres ga, hetzelfde. Als ik de invoegtoepassing uitschakel, werkt Outlook prima. Ik heb geprobeerd Ku voor Outlook te repareren, maar geen geluk. Ik gebruik dit de hele tijd, dus alsjeblieft AMA.

Bedankt!
Tom
1 jaar geleden
·
#3381
Hi Tom,

Kunt u ons onderstaande gegevens toesturen?
Versie besturingssysteem (Welke versie van het Windows-besturingssysteem gebruik ik?):
Outlook-versie:
Kutools-versie:
Taal die u gebruikt op uw computersysteem:

Dank bij voorbaat.

Amanda
Hey daar!
Hier is de informatie die u heeft opgevraagd.
Besturingssysteemversie (Welke versie van het Windows-besturingssysteem gebruik ik?): Windows 11 Pro v21h2 build 22000.1516
Outlook-versie: versie 2211 (build 15831.20252)
Kutools-versie: v16.00
Taal die u gebruikt op uw computersysteem: Engels
1 jaar geleden
·
#3387
Hey daar!

Klik op Bestand > Accountinstellingen > Accountinstellingen. Dubbelklik vervolgens op uw e-mailaccount. Vink in de pop-up Exchange-accountinstellingen de optie aan zoals hieronder weergegeven.
accountinstellingen.png

Probeer het alsjeblieft.

Amanda
Hallo daar.

Ik heb dat vakje uitgeschakeld en hoewel Outlook nu behoorlijk traag is, werkt deze extensie tenminste weer. Is er iets dat we kunnen doen om de cachemodus weer in te schakelen?

Hartelijk dank,
Tom
1 jaar geleden
·
#3398
Hoi,

U moet dat selectievakje aanvinken om de cachemodus in te schakelen. 😂 En in feite, vink het selectievakje weer aan en kijk of uw Outlook nu goed werkt met Kutools ingeschakeld.

Amanda
2 maanden geleden
·
#8535
Hi
Hetzelfde probleem hier
Versie van besturingssysteem (welke versie van het Windows-besturingssysteem gebruik ik?): Windows 10
Outlook-versie: Microsoft365
Kutools-versie: v17.30
Taal die u op uw computersysteem gebruikt: Frans

kan de cache niet reactiveren zonder crash...

Kunt u dit probleem oplossen?

Bedankt
2 maanden geleden
·
#8540
Hey daar!

Dit zijn de te volgen stappen:

1. Sluit uw Outlook.
2. Ga naar de Instellingencentrum in Kutools voor Outlook en schakel het selectievakje naast uit Schakel Kutools voor Outlook in om Kutools uit te schakelen.
inschakelen.png
3. Open Outlook en navigeer naar Dien in > accountinstellingen > accountinstellingen. Dubbelklik op uw e-mailaccount. In het venster Exchange-accountinstellingen dat verschijnt, bevestigt u de optie zoals hieronder weergegeven.
cache.png
4. Sluit Outlook nogmaals af en ga terug naar het Instellingencentrumen schakel Kutools in door het vakje naast aan te vinken Schakel Kutools voor Outlook in.
5. Open Outlook om te testen of het werkt.

Als u nog meer problemen ondervindt of meer vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen. Wij zijn hier om u te helpen!

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.