Maandag 28 november 2022
  8 Antwoorden
  7.8K bezoeken
Met behulp van KuTools voor Outlook ben ik op zoek naar een manier om alle Outlook-e-mails in alle Outlook-mappen en -submappen te doorzoeken. Wat ik ontdekte, is dat ik maar in één map tegelijk kan zoeken. Is er een manier om te doen wat ik moet doen? Bedankt.
1 jaar geleden
·
#3241
Hey daar!

Ja. U vindt Geavanceerd zoeken in de groep Zoeken op het tabblad Kutools.
In het Uitgebreid Zoeken deelvenster kunt u selecteren Alle Outlook-items voor het zoekbereik.
alle-items.png

Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ze mij te stellen.

Amanda
Bijlagen (1)
1 jaar geleden
·
#3246
Bedankt Amanda, maar ik heb de geavanceerde zoekfunctie geprobeerd die je hebt voorgesteld en het vindt geen dingen die ik nodig heb om te vinden. In mijn account heb ik mijn Outlook-hoofdpostvak met typische mappen (Inbox, Verwijderd, Verzonden, etc.) en ik heb ook toegang tot twee gedeelde postvakken. Elk van deze gedeelde mailboxen heeft mappen en submappen. Als test zocht ik direct naar een bekende e-mail met een exacte match van het adres in een van de submappen van de gedeelde mailbox. Geavanceerd zoeken zal het niet vinden tenzij de exacte submap waarin de e-mail zich bevindt is geselecteerd. Dit is hetzelfde gedrag als de ineffectieve MS Outlook-zoekopdracht.

Ik hoop dat die uitleg helpt, want ik moet echt alle mailboxen en al hun respectievelijke mappen en submappen doorzoeken met een enkele zoekopdracht. Ik ben de IT-manager van ons bedrijf en we evalueren uw KUTools voor bedrijfsbrede implementatie. Op dit moment heeft KUTools een voorbeeldige interface en gebruiksgemak, maar dit is een showstopper.

Eventuele suggesties?
Bedankt, Cliff
1 jaar geleden
·
#3248
Hallo Cliff,

Ga naar Opties en controleer of u de optie hebt aangevinkt zoals hieronder weergegeven.
check-optie.png

Zo niet, vink dan de optie aan en probeer Geavanceerd zoeken nog een keer. 😊

Amanda
Bijlagen (1)
1 jaar geleden
·
#3255
Ja, dat vakje is aangevinkt en mijn opties zijn hetzelfde als op uw foto. Dat gezegd hebbende, hier is een beschrijving van wat ik (vaak) heb geprobeerd te zoeken naar e-mails en zoekparameters en de resultaten van die proeven. Ik heb een paar screenshots toegevoegd zodat je mijn zoekopties en geavanceerd zoekdialoogvenster kunt zien.

1) Bevestigd dat ik de juiste zoekoptie-instellingen heb (Ja)
2) Voerde een volledige herbouw van de zoekindex uit (Ja)
3) Gezocht naar exacte e-mailovereenkomsten met "Alle Outlook-items", "Van" (of) "Onderwerp" en "Op elk moment ontvangen".
4) Resultaten van de zoekopdracht zijn als volgt (en dit is altijd hetzelfde resultaat)
a) E-mailitems die zich in een van de mappen MIJN PERSOONLIJK bevinden, worden altijd gevonden (succes)
b) E-mailitems die zich in mappen met SHARED MAILBOX bevinden, worden nooit gevonden (fout)

Ik heb echt 4b) nodig om succesvol te zijn, maar ik heb geen ideeën meer. Alle aanvullende suggesties zouden geweldig zijn, anders zal ik moeten proberen een andere zoekoplossing te vinden. Uw steun is geweldig en ik hoop dat we het probleem kunnen oplossen. In ieder geval bedankt voor de hulp.

--Klif
1 jaar geleden
·
#3256
Amanda,

Ik denk dat ik de reden voor het mislukken van de zoekopdracht heb gevonden en dat ik een andere aanpak zal proberen. Na nogal wat onderzoek ontdekte ik dat om Outlook alles te laten doorzoeken, inclusief gedeelde mailboxen, je dit moet doen.

U moet de knop "Account toevoegen" in Outlook gebruiken, het adres van de gedeelde mailbox invoeren en geen wachtwoord. Gebruik vervolgens, wanneer daarom wordt gevraagd, de UPN/wachtwoord voor de persoon met volledige toegangsrechten tot de gedeelde MB. Hiermee wordt vervolgens de gedeelde MB toegevoegd als een extra Outlook-account en als u klaar bent, kunt u alle zoekopties op alle mailboxen gebruiken.

Ik heb inloggegevens aangevraagd voor onze gedeelde MB's, zodat ik dit kan proberen. Als dit werkt, lost het hopelijk het probleem op. Ik zal een antwoord plaatsen zodra ik de resultaten weet, maar van wat ik heb gelezen, zou dit moeten werken.

--Klif
1 jaar geleden
·
#3264
Hoi Cliff, hoe ging de aanpak?
1 jaar geleden
·
#3275
Nou, het duurde een paar dagen om dit echt uit te testen, maar helaas werkt het niet voor ons. Het blijkt dat onze gedeelde mailboxen geen bijbehorende gebruikersaccounts hebben en dat er daarom geen referenties zijn om in te voeren. Aangezien er geen inloggegevens zijn om in te voeren, kunnen we in Outlook geen apart account instellen voor de gedeelde MB's die op hun beurt Outlook in staat zouden stellen de map te indexeren en die op te nemen in een "algemene zoekopdracht" van alle mailboxen.

De enige manier om een ​​gedeelde MB te doorzoeken op e-mails met KUTools is door de exacte gedeelde MB-map te selecteren waarin de gezochte e-mail zich bevindt, de zoekoptie "Huidige map" te selecteren en vervolgens te zoeken. Dit werkt niet voor ons omdat we veel mappen hebben en we niet weten in welke map(pen) de e-mails zullen staan.

Laat het me weten als je in de toekomst nog meer suggesties of wijzigingen hebt die het zoeken naar gedeelde MB's mogelijk maken. Ik moet verder en een andere oplossing kiezen. --Klif
1 jaar geleden
·
#3283
Dat was jammer... we hebben naar een oplossing gezocht, maar geen goede manieren om de zoektocht voor elkaar te krijgen.
Zodra we een oplossing hebben, zullen we die met u delen en die natuurlijk opnemen in de Kutools.

Als je in de toekomst een manier vindt, deel die dan met ons :D

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.