Zondag, november 13 2022
  8 Antwoorden
  5.2K bezoeken
Het gegenereerde XML-bestand kan niet worden geopend wanneer "Ontvangen tijd" en/of "Verzonden tijd" is geselecteerd in de Quick Reports-opties voor KuTools Outlook. Heb het getest voor alle 4 de combinaties.

Werkt prima voor alle andere opties.
1 jaar geleden
·
#3203
Hey daar!

Sorry voor de moeite. Kunt u mij het door u gegenereerde XML-bestand sturen dat niet kan worden geopend?

Dank bij voorbaat.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3204
PFA de bijlage.

Kan het gegenereerde .xml-bestand niet toevoegen, dus veranderde het in een zip-bestand.
1 jaar geleden
·
#3213
Hallo Amanda

Nog updates over de resolutie?
1 jaar geleden
·
#3215
Hey daar!

Sorry voor het late antwoord. We hebben zojuist de reden gevonden, namelijk de tijdnotatie die u gebruikt, is bijvoorbeeld 17.03.13. Maar het formaat dat we ondersteunen is 17:03:13.

Kunt u proberen de tijdnotatie in uw computersysteem te wijzigen?
tijdformaat.png

Start daarna uw computer opnieuw op en probeer Quick Reports opnieuw.

En aarzel niet om me te vragen of er nog vragen zijn.

Amanda
Bijlagen (1)
1 jaar geleden
·
#3219
Het lijkt te werken, maar zou het mogelijk zijn om internationale tijdinstellingen op te nemen in plaats van Amerikaanse tijdinstellingen, aangezien deze formaatwijziging andere toepassingen in de war brengt?
1 jaar geleden
·
#3230
Hey daar!

U kunt alleen de tijdnotatie wijzigen in plaats van de Amerikaanse tijdinstellingen te gebruiken, zoals hieronder weergegeven:
Zet de H: mm voor korte tijd; H:mm:ss voor lange tijd.
verander-tijd-formaat.jpg

Als u de tijdnotatie niet wilt wijzigen, kunt u de bètaversie proberen: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Outlook/Beta/OutlookKutools.Inno.exe

Als er een probleem is, aarzel dan niet om het mij te vragen.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3231
Bedankt, dit werkt.
1 jaar geleden
·
#3232
Alstublieft :D
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.