By blazen op Vrijdag 14 oktober 2022
Geplaatst in Kutools for Outlook
Antwoorden 12
sympathieën 0
keer bekeken 6.4K
Stemmen 0
Hey daar!

Ik heb een aantal regels ingesteld om bepaalde bijlagen automatisch te ontkoppelen van specifieke afzenders, maar ik heb problemen met de verwerking ervan.

Soms maken ze zich los, andere keren worden ze genegeerd?

Voor onze factuurverwerkingssoftware is het van essentieel belang dat deze bijlagen correct worden losgekoppeld.

Kunt u mij adviseren wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat deze regels niet worden genegeerd?

Vriendelijke groeten,
Berian
Hey daar!

Kun je me alsjeblieft vertellen welke Kutools- en Outlook-versie je gebruikt? En wat is de taal die u op uw computer gebruikt?
De regels werken in de volgorde waarin ze in de lijst met regels staan. Controleer dus alstublieft de volgorde van de regels of voeg een screenshot toe van de regels die u voor ons heeft ingesteld.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Amanda,

Versies:
Microsoft® Outlook® voor Microsoft 365 MSO (versie 2209 Build 16.0.15629.20196) 32-bit
Kutools voor Outlook 16.00

Een voorbeeld van de regels die niet correct van toepassing zijn, is te zien in de schermafbeelding.

Vanmorgen zijn e-mails ontvangen, bij één e-mail waren de bijlagen losgekoppeld, bij de andere niet - voor beide e-mails gelden dezelfde regels.

Het voelt gewoon een beetje wisselvallig als het gaat om de regels die wel of niet werken en ik zie geen patroon waarom ze niet loskoppelen.

Vriendelijke groeten,

B
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hey daar!

Bedankt voor de informatie. Ik heb dit al doorgestuurd naar ons ontwikkelteam.
Zodra ze een oplossing hebben, zal ik die naar je sturen. Wacht alstublieft geduldig.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Amanda,

Elke kans dat ik hier een update over kan krijgen, aangezien ik dit probleem nog steeds ervaar.

Vriendelijke groeten,

B
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Amanda,

Is er ook een manier waarop ik mijn Kutools Auto-Detach-regels kan exporteren / importeren zonder ze opnieuw op een andere pc in te voeren?

Vriendelijke groeten,

B
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Blowe,

Probeer de bètaversie hieronder: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Outlook/Beta/OutlookKutoolsSetup.exe

Als er een probleem is, vertel het me dan.

Over het exporteren/importeren van uw Kutools Auto-Detach-regels - Sorry dat u dit niet kunt doen. We zullen overwegen om de functie in toekomstige versies toe te voegen als er meer verzoeken zijn voor het exporteren/importeren van regels.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
bedankt,

Gebruik dit de afgelopen week en het lijkt een verbetering te zijn. De e-mails die nu niet worden losgekoppeld, zijn niet langer willekeurig!

Ik heb geprobeerd de productpagina's te bekijken en kan geen antwoord vinden, maar ik denk dat het probleem dat ik nu heb, is dat ik voor bepaalde regels alleen Van @domein.com heb opgenomen - kunnen we gedeeltelijke e-mailadressen invoeren hier of moet het een volledige e-mail zijn?

Vriendelijke groeten,
B
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo B,

Voor de huidige versie van Kutools voor Outlook moet u een volledig e-mailadres gebruiken om de regel effectief te laten zijn.

En ik heb de feedback doorgestuurd naar ons ontwikkelingsteam. We zullen zien of we gedeeltelijke e-mailadressen moeten opnemen in regels voor toekomstige versies.
Bedankt voor uw feedback.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Amanda,

Ervaar nog steeds het probleem waarbij bij bepaalde e-mails de bijlagen niet worden losgekoppeld, maar bij andere e-mails met dezelfde criteria wel.

Nog nieuws hierover?

Vriendelijke groeten,
B
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo B,

Zou je volgens een van onze ontwikkelaars kunnen proberen om 10 seconden te wachten nadat je Outlook hebt geopend zonder enige bewerking (niet klikken, niet scrollen, gewoon daar laten)?

En kijk of dit werkt.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Een beetje verbijsterd door deze reactie.

Het feit dat de regels niet worden toegepast, gebeurt willekeurig, twee e-mails met dezelfde criteria, de ene wordt losgekoppeld, de andere niet. Niet altijd dezelfde regels komen ook voor op verschillende regels.

Ik weet niet echt wat 10 seconden wachten bij opstarten zou moeten bereiken.
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo B,

Dat komt omdat Kutools uw berichten binnen ongeveer 10 seconden scant bij het opstarten of een nieuw bericht ontvangt. Maar het scannen wordt onderbroken als er acties worden ondernomen in Outlook, waardoor sommige bijlagen van uw berichten verkeerd worden losgekoppeld.

En dit is de reden waarom ik je aanraad om te proberen ongeveer 10 seconden te wachten bij het opstarten of wanneer een nieuw bericht wordt ontvangen. Ik hoop dat dit je helpt het te begrijpen.

En we werken nu aan de functie zodat Kutools berichten veel sneller kan scannen. We zullen ons best doen om de bijgewerkte versie van deze functie vrij te geven wanneer we de volgende Kutools-versie lanceren.

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om mij deze te stellen.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht