By Houthakker op vrijdag 17 juni 2022
Geplaatst in Kutools for Outlook
Antwoorden 7
sympathieën 0
keer bekeken 6.5K
Stemmen 0
Toegangsfout op adres 00000000000001598090 in module 'OutlookKutools.dll'. Lezen van adres 000000000000000


pas gestart toen ik update naar de meest recente versie
Hey daar!

Sorry voor de moeite. Kunt u de Kutools voor Outlook van uw computer verwijderen en vervolgens deze versie downloaden en installeren: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Outlook/Beta/OutlookKutoolsSetup.exe

En als je nog vragen hebt over de nieuwe versie, stel ze gerust.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bedankt voor je reactie en echter verwijderd/geïnstalleerd, nu krijg ik

Toegangsfout op adres 00000000000001708170 in module 'OutlookKutools.dll'. Lezen van adres 000000000000000
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hey daar!

Kunt u mij vertellen wanneer dit is gebeurd? Was is wanneer je een e-mail wilt sturen? Of gebeurt het direct nadat u Outlook hebt geopend?

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Amanda,

Het gebeurt wanneer Outlook nu elke keer start sinds de laatste upgrade (inclusief bèta).
Ik heb zojuist de installatie ongedaan gemaakt en ben teruggegaan naar mijn oorspronkelijke versie om dit te bevestigen en ik ontvang geen berichten bij het opstarten. Ik weet niet welk versienummer het is, aangezien de bestandsnamen allemaal hetzelfde zijn, maar het is van vóór 09 juni 2022 (34,877 KB). Ik zal de komende tijd monitoren en rapporteren.

Mike
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hi Mike,

Bedankt voor de informatie en bedankt voor je toekomstige updates.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hi Mike,

Probeer deze versie te downloaden: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Outlook/Beta/OutlookKutoolsSetup.exe

Dit zou de bug moeten oplossen

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Amanda,

Ik heb de foutmelding niet meer gezien sinds het terugdraaien nu. Het is zeker iets in de nieuwe en bètaversie.

Met vriendelijke groet,
Mike
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht