Anonieme gebruiker
  Woensdag, mei 11 2022
  1 Antwoorden
  6K bezoeken
Mijn computer crashte tijdens Kerstmis. Ik moest een nieuwe kopen omdat een stroomstoot eerder in het jaar een klein onbekend probleem veroorzaakte dat een groot bekend probleem werd. Ik had alle back-ups. Ik had wat problemen tussen IMAP en POP-mail die ik heb opgelost door POP te gebruiken, zodat ik al mijn e-mailadressen kon combineren in één PST-bestand op schijf, niet op "C" zoals ik had voor de crash.
Toen ik een paar maanden alle andere niet-MSFT-software aan het herstellen was, had ik verschillende e-mailbestanden voor elk e-mailadres dat ik heb. Dat zorgde voor veel duplicaten. Ik kon de meeste duplicaten verwijderen met PST Tools. De toolset kon niet veel dubbele e-mails filteren; echter.
Dus kocht ik de tool die ExtendOffice had via een link naar 4Team die nogal wat verwijderde.

Ik heb al mijn standaard ingebouwde Outlook-regels geïmporteerd die e-mails naar specifieke mappen sturen. Laatst importeerde ik de ExtendOffice regels die ongewenste e-mails vinden. Omdat het zo lang duurde om mijn computer opnieuw op te bouwen (belastingseizoen en meer), heb ik 6,000 e-mails (volgens het aantal mappen) om op ongewenste e-mail te filteren. Het loopt HEEL, HEEL LANGZAAM.

Waarom? Kan het junk-filter, behalve het proberen om zo'n conglomeraat van e-mails te vermijden, sneller werken?

BTW: Wat is de syntaxis voor tags op deze site?
1 jaar geleden
·
#2836
Hey daar!

Sorry voor het late antwoord. We zijn altijd op zoek naar een oplossing om het ongewenste filter sneller te laten werken. Als u echter grote hoeveelheden e-mails heeft, zal het enige tijd duren om te filteren met de huidige versie.

Zodra we een oplossing hadden, zullen we die in toekomstige versies opnemen.

Bedankt voor uw feedback.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.