Zondag, april 24 2022
  1 Antwoorden
  7.4K bezoeken
Hallo Jay, ik weet niet dat ik een antwoord heb gemist, maar ik worstel nog steeds met Kutools voor Outlook.

Het laatste probleem dat ik heb, is dat Outlook het heeft uitgeschakeld omdat het te lang duurt om Outlook te starten.

Daarvoor heb ik je de invoegtoepassingen gestuurd, maar degene die ik toevoeg, laten zien welke invoegtoepassingen worden gebruikt.
































































Ik verwacht dat wanneer ik een aantal berichten selecteer, ik ze van aol mail naar mijn gmail-account moet kunnen overbrengen. De bulk forward lijkt een lijst met namen op te halen uit mijn Sheffield College Exchange-account, maar zie de verwijzing naar Sharepoint in de screenshot van de add-ins hieronder.

Ik ondervond ook problemen toen ik probeerde dingen naar je door te sturen, zoals hieronder weergegeven

Zie draadje. Daar zou je de screenshots moeten zien. De forward op je e-mail verwijst naar deze fout veroorzaken

We waren niet in staat om uw boodschap over te brengen naar het volgende adres.

Steve

<>:
Geen mx-record gevonden voor domein=extendoffice.cm

Hier is een van de eerste problemen:



En dit was het oorspronkelijke probleem. Moeilijk om screenshot te maken omdat Kutools is uitgeschakeld door Outlook.


Het heeft me eeuwen gekost om dit te compileren, dus ik wil niet opnieuw moeten installeren vanaf een link die ik al heb gedaan.

Ik probeer heel hard met u samen te werken, maar als u niet lijkt te lezen wat ik stuur en niet antwoordt, neem ik aan dat uw product en ondersteuning verschrikkelijk zijn. Kom alsjeblieft terug met een zinnig antwoord. Trouwens, ik heb 32 jaar in software gewerkt, heb een MSc in computerstudies en ben een gecharterd lid van de British Computer Society met een postdoctorale kwalificatie in lesgeven.

Vriendelijke groeten

Steve Marples






extract


Van: Steve Marples>
Verzonden: 15 april 2022 10:14
Aan: Steven Marples>
Onderwerp: Re: ExtendOffice - Bulk forward werkt niet

Zoals ik in mijn nieuwe bugrapport heb uitgelegd, wordt de screenshot .jpg die ik via paint naar jpg heb omgezet, niet ingevoegd. Het was een .PNG

Outlook voor Android downloaden

________________________________________
Van: Jay Chivo>
Verzonden: vrijdag 15 april 2022, 08:57
aan: <>
Onderwerp: RE: ExtendOffice - Bulk forward werkt niet


Beste smilies,

Bedankt dat u contact met ons op.

Probeer enkele schermafbeeldingen te maken om het probleem aan te tonen.

Heb je de laatste versie geïnstalleerd?

Dank bij voorbaat.

Met vriendelijke groet,

Jay Chivo

Van Addin Technology Inc.

websites: https://www.extendoffice.com / https://www.addintools.com

VOLG ONS:

Van: Ondersteuning
Verzonden: vrijdag 15 april 2022 2:09 AM
Ondersteunen
Onderwerp: ExtendOffice - Bulk forward werkt niet

Categorieën: Kutools voor Outlook
Bericht: ik heb geïnstalleerd, maar bulk forward gaf alleen een lijst voor mijn Exchange-account, maar ik stuur een e-mail naar mijn andere Google-account. Er is geen verzend-e-mail om in te voeren.
Jay Chivo reageerde en stuurde een link om me te vertellen mijn huidige versie te verwijderen en te vervangen door die op de link. Dus ik deed maar ontving ik
Bericht: Als ik nu op Bulk forward klik, krijg ik een 'de bewerking mislukt 0' vanuit Outlook
Jay zei dat ik invoegtoepassingen moest verwijderen en het opnieuw moest proberen, maar ik weet niet welke invoegtoepassingen ik moet verwijderen.

Heb geprobeerd een screenshot toe te voegen, maar bestanden lijken geen .png- of .jpg-bestanden te accepteren

Jay Chivo lijkt verdwenen te zijn, dus ik kom niet verder.

Help alstublieft

Steve Marples
Verzenddatum: vrijdag 15 april 2022 02:08
2 jaar geleden
·
#2648
Hi Steve,

Dus sorry voor de moeite.

Volgens uw berichten kunt u nu geen schermafbeeldingen maken omdat Outlook Kutools heeft uitgeschakeld? Zo ja, kunt u alstublieft de laatste versie opnieuw installeren op onze website en de functie opnieuw proberen en ons details over het probleem sturen (indien nodig screenshots), zodat we een betere kans hebben om het probleem hier te reproduceren en op te lossen.

Ik heb ook gemerkt dat een e-mail die je hebt gestuurd naar:>, maar niet>. Kunt u alstublieft controleren of u toen Jay Chivo niet kon horen?

Dank bij voorbaat.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.