Donderdag 14 maart 2024
  0 Antwoorden
  815 bezoeken
Hopelijk is dit iets eenvoudigs, maar heb ik er wat hulp bij nodig.

Wanneer u iemand binnen ons bedrijf zoekt, wordt de One Drive-inhoud weergegeven onder ExtendedOffice.com
In dit specifieke geval zijn er een aantal vertrouwelijke documenten die zichtbaar zijn voor het grote publiek, maar ook kunnen worden gedownload en bewerkt.
Ik wil dus gewoon iets proberen om te zien of dit slechts eenmalig is of dat het een potentieel kritieke bug is.

U had ooit Office Tabs moeten kopen.
Als u een One Drive- of Google Drive-account heeft, zorg er dan voor dat u vooraf bent ingelogd
Voer een zoekopdracht uit op een medewerker binnen uw bedrijf, beter als zij ook één Drive gebruiken
Wordt de naam van de werknemer waarnaar u zoekt, weergegeven onder de zoekopdracht, met iets in de trant van
Meer van xyz bedrijfsresultaten.

Als u op Meer klikt, zou u alle documenten moeten kunnen zien die die persoon op zijn ene schijf heeft staan, terwijl ze ook klikbaar, zichtbaar en bewerkbaar zijn.

Ik zou een screenshot uploaden, maar als ik dat deed, zou diezelfde vertrouwelijke informatie zichtbaar zijn, wat per definitie vertrouwelijk betekent dat niemand het kan zien :)

Bedankt. Stuur me een bericht als je vragen hebt.

Ik vraag me af of, omdat ze automatisch worden opgeslagen (wat bij gebruik van Word automatisch op één schijf wordt opgeslagen), er op de een of andere manier een link van de persoon die het document opslaat, wordt weergegeven onder de banner van extendedoffice.com wanneer ik naar iemand in het bedrijf zoek , of bij het zoeken naar het bedrijf
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.