By Adamsjiml op woensdag 17 maart 2021
Geplaatst in Office Tab
Antwoorden 1
sympathieën 0
keer bekeken 8.6K
Stemmen 0
Ik heb onlangs (per ongeluk) de meest recente versie van office tab enterprise gedownload naar mijn pc waarop ik al een oudere versie had. Ik kreeg steeds aankondigingen dat ik iets moest kopen (ik wilde het niet kopen voor deze pc), dus uit wanhoop om van de voortdurende vervelende herinnering af te komen, heb ik het verwijderd. Hierdoor werd blijkbaar ook mijn gelicentieerde versie verwijderd. Dus nu heb ik de oudere versie nodig, zodat ik deze opnieuw kan installeren. Mijn licentiesleutelinformatie voor de oudere versie wordt weergegeven in de onderstaande e-mailreeks: Beste klant, We hebben uw bestelling ontvangen, hartelijk dank voor uw ondersteuning ExtendOffice. De licentienaam en licentiecode van Office Tab zijn als volgt:

Als de licentienaam er uitziet als "**** ****-1", zorg er dan voor dat u "**** ****" en "-1" hebt getypt in het vak met de licentienaam. sleutel werkt niet, installeer de nieuwste versie van Office Tab op het volgende adres:
http://www.extendoffice.com/downloads/SetupOfficeTab.exeAarzel niet om mij een e-mail te sturen als u vragen of problemen heeft. Hartelijk dank! 
Met vriendelijke groet,
AddinTools & ExtendOffice
Hallo,
Gelieve uw licentiegegevens niet op het forum te plaatsen.
Probeer contact met ons op te nemen via sales@extendoffice. Com.
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht