By hiratz op woensdag 04 oktober 2023
Geplaatst in Office Tab
Antwoorden 1
sympathieën 0
keer bekeken 3.2K
Stemmen 0
Hallo Office Tab-team,

Deze geweldige tool brengt ons veel gemak omdat Microsoft dit officieel niet ondersteunt. Ik vraag me alleen af ​​waarom een ​​belangrijke functie/feature nog niet is geïmplementeerd: open de tabbladen die de vorige keer open waren. Dit is uiterst nuttig in mei-scenario's. Vaak moeten we bijvoorbeeld alle tabbladen sluiten, en de redenen kunnen het opnieuw opstarten van het systeem, een systeemcrash, een bedieningsfout, enz. Zijn. Stel je voor dat we al 20 tot 30 tabbladen openen die zich op verschillende plaatsen op onze harde schijf bevinden, en we hebben om ze allemaal opnieuw te openen na een systeemherstart, wat vaak gebeurt met een bedrijfslaptop. Zonder deze gevraagde functie moeten we elk van de gesloten bestanden handmatig zoeken en hier veel tijd aan besteden.

Sommige software heeft deze functie al vele jaren geleden geïmplementeerd. Een voorbeeld is PDF-XChange Viewer. Ik gebruik de gratis versie (versie 2.5) die is uitgebracht op 13 december 2018. Als u "Bewerken->Voorkeuren" opent, ziet u een selectievakje "Laatste sessie herstellen wanneer de toepassing start" waarmee de functie is geïmplementeerd die ik hier heb aangevraagd . Een ander selectievakje is "Maximum aantal documenten in recente bestanden" dat specificeert hoeveel recente bestanden u wilt opslaan ("Bestand->Recente bestanden" toont de recent geopende bestanden).

Ik raad ten zeerste aan dat de Office Tab deze functie implementeert, wat zeker veel waarde aan dit product zal toevoegen! Zonder deze functie is het voor mij erg moeilijk om de beslissing te nemen om het te kopen.

Beste wensen
Hey daar!

Bedankt voor uw waardevolle feedback! U kunt er zeker van zijn dat ik uw verzoek al heb doorgestuurd naar ons ontwikkelingsteam voor mogelijke opname in een toekomstige release. Wij waarderen uw feedback en danken u voor het gebruik van ons product!

We zullen dit zeker meenemen in toekomstige updates. Laat het ons weten als u in de toekomst nog andere suggesties of feedback heeft!

Met vriendelijke groet,
Amanda
·
6 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht