By kris.wharton op Woensdag 01 april 2020
Geplaatst in Office Tab
Antwoorden 11
sympathieën 0
keer bekeken 9.2K
Stemmen 0
Excel doet dit eenvoudig native, door naar Beeld-Nieuw venster te gaan, maar met Office-tabblad (14) geïnstalleerd, krijg ik dit niet werkend.

Ter verduidelijking wil ik de "dezelfde" Excel-werkmap in twee verschillende vensters openen, zodat ik tegelijkertijd aan twee verschillende werkbladen kan werken.

Ik kan er natuurlijk omheen werken door één werkblad op te slaan in een nieuw apart bestand, maar dat lijkt een onnodige extra stap.

Hopend op een spoedig antwoord.

Hartelijk dank,

Kris...
Druk op CTRL+N om een ​​nieuw venster te maken. Excel wijst meerdere vensters van dezelfde werkmap aan door een dubbele punt en een nummer toe te voegen aan de bestandsnaam op de titelbalk. Schakel over naar het nieuwe venster en klik vervolgens op een blad dat u wilt bekijken. Herhaal stap 1 en 2 voor elk blad dat u in een venster wilt bekijken.
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik realiseer me dit, maar met Office-tabblad geïnstalleerd, werkte het niet. Werkt dit voor u met Office Tab geïnstalleerd?
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Weergeven - Nieuw venster werkt prima voor mij - ik gebruik Office 2019
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Sorry - negeer vorige, het werkt niet
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Frustrerend, niet?
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo,
Zou je kunnen proberen om wat screenshots te maken om het probleem aan te tonen? Of neem contact met ons op via support@extendoffice.com. Bij voorbaat dank.
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Zie hieronder drie screenshots.

De optie "Openen in nieuw venster" is niet beschikbaar!

Wat is de oplossing???
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik heb hier in april naar gevraagd en iemand met de naam Jay Chivo zei dat het niet werd ondersteund.

Het lijkt heel eenvoudig om hetzelfde bestand in twee vensters te kunnen bekijken en eraan te kunnen werken.

Wanneer wordt dit aangepakt?
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Werkt niet. Ctrl + N maakt een nieuw boek aan, niet een nieuw venster van hetzelfde boek.

Normaal gesproken zou ik -Bekijken, -Nieuw venster kiezen, dan krijg ik dezelfde werkmap geopend in twee tabbladen, maar in hetzelfde venster.

Ik wil dezelfde werkmap in twee verschillende vensters zien, in mijn geval elk op een aparte monitor.

Dit kan eenvoudig in Excel, zonder dat office-tab is geïnstalleerd.

Ik denk dat ik office-tab tijdelijk kan uitschakelen en vervolgens opnieuw kan inschakelen. Het lijkt erop dat die optie vermijdbaar moet zijn
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik weet niet zeker of dit goed is, maar het werkt een beetje rond de prob:

ga in open werkblad naar Beeld --> Nieuw venster
Ik zie dan twee tabbladen voor dezelfde werkmap naast elkaar met verschillende nummers in de namen
Ga dan naar Beeld --> klik op 'zij aan zij bekijken'
Dit opent dan twee versies en ik kan er een naar de tweede monitor slepen. (het lijkt echter wel de tabbladen te sluiten)
Als je nogmaals op 'zij aan zij bekijken' klikt, gaat het terug naar vroeger
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik zal het proberen, in ieder geval totdat Kutools dit oplost, het is een goede oplossing. Ik zal al mijn werkbladen moeten sluiten, behalve degene die ik moet dupliceren.

Het is een verbetering!

Bedankt dat je dit niet hebt opgegeven (
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht