By nieuw op maandag 30 januari 2023
Geplaatst in Office Tab
Antwoorden 0
sympathieën 0
keer bekeken 2.7K
Stemmen 0
Hallo - ik heb Office Tab 10.5 gekocht in 2015. Heb eindelijk een upgrade uitgevoerd naar Win2010, maar heb ontdekt dat het nieuwe besturingssysteem niet toestaat dat xlsx-bestanden worden geopend in de reeds bestaande enkele instantie van Excel wanneer ze worden geopend vanuit een bestandsbeheerder (bijv. Verkenner). Het zal altijd een ander exemplaar openen. Dit is verschrikkelijk. Ik kan alleen een ander xlsx-bestand in de bestaande Excel-instantie openen via Bestand/Openen of Bestand/Recent.
Ik open xlsx-bestanden vanuit de Taakplanner. Als er een geopend Excel-exemplaar was, zouden ze in dat bestaande exemplaar worden geopend en allemaal worden weergegeven met hun Office-tabbladen boven elke xlsx. Gewoon perfect! Maar nu zie ik dat Win2010 nieuwe Excel-exemplaren dwingt.
Omzeilt Office Tab 14.5 dit probleem? Zal het een bestand dat is geopend vanuit de verkenner of een opdrachtregel, laten openen in het reeds bestaande exemplaar van Excel?
Ik stel deze vraag omdat ik zenuwachtig ben om 10.4 te verwijderen en te upgraden naar 14.5 voor het geval het licentienummer niet wordt herkend.
Dank je - Marcel
Bekijk het volledige bericht