Vrijdag, december 16 2022
  4 Antwoorden
  5.2K bezoeken
Powerpoint uitvoeren voor Microsoft 365 MSO (versies 2212, 64 bit). Het tabblad Office werkt prima voor Excel en Word, maar als je toevallig drie of meer Powerpoint-decks hebt geopend, wordt Powerpoint vergrendeld en vastgezet. Ik moet dan een harde afsluiting doen op Powerpoint. Ik gebruik de nieuwste versie van OfficeTab. dit was een probleem met eerdere versies van officeTab. Ik heb officeTab voor PowerPoint moeten uitschakelen en alleen officetab voor Excel gebruiken.

Zal dit probleem allemaal worden opgelost? 4 jaar geweest.
1 jaar geleden
·
#3331
Ik heb alle andere PowerPoint-add-ons uitgeschakeld en het Office-tabblad werkte een keer toen ik drie .pptx-tabbladen in één weergave had, maar crashte toen. nu staat Powerpoint me niet toe om de Office-tab-add-on actief te maken. het maakt het inactief; hoe dan ook, als ik de status verander in actief, wordt deze teruggezet naar inactief. Ik heb het verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en hetzelfde gebeurt. open een .pptx-bestand, er staat dat powerpoint problemen heeft met de Office-tabbladinvoegtoepassing en schakelt deze uit voor .pptx.
10 maanden geleden
·
#3533
als ik de status wijzig naar actief, wordt deze teruggezet naar inactief. Ik heb het verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en hetzelfde gebeurt. Als u een .pptx-bestand opent, staat er dat Powerpoint problemen heeft met de invoegtoepassing voor het Office-tabblad en wordt deze uitgeschakeld voor .pptx.
10 maanden geleden
·
#3534
Hey daar!

Kunt u proberen de andere invoegtoepassingen voor PowerPoint uit te schakelen en daarna controleren of Office Tab correct functioneert? Onze excuses voor het ongemak.

Amanda
10 maanden geleden
·
#3535
Ik heb alle invoegtoepassingen voor PowerPoint uitgeschakeld en het probleem blijft bestaan. OfficeTab crasht en zegt dat het problemen heeft met PowerPoint nadat u meer dan 1 pptx-bestand hebt geopend. Soms, wanneer u PowerPoint opent, zegt het dat er problemen zijn met OfficeTab.
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.