Maandag 21 maart 2022
  6 Antwoorden
  28.4K bezoeken
Office-tabblad 14.50

U kunt de nieuwste versie downloaden van Nieuwste versie van Office-tabblad.

Verbeteringen:

1. Optimalisatie van de opstartsnelheid en verbeterde operationele stabiliteit en opgeloste bekende softwarecrashscenario's.
2. Excel en Word ondersteunen het openen van netwerkbestanden in een nieuw venster in het rechtsklikmenu.
3. Enkele prompts geoptimaliseerd, evenals pictogrammen voor promptformulieren.


Fixed:

1. Enkele kleine bugs opgelost.
1 jaar geleden
·
#2779
Ik heb de nieuwe Office Tab 64-bit op de website gedownload en opnieuw geïnstalleerd. Er stond echter nog steeds "Office Tab 14.10". En toen ik het controleerde, realiseerde ik me dat het was geïnstalleerd in C:\Program Files (x86)\ExtendOffice wat een 32-bits versie betekent.

Een ander probleem dat ik heb, is dat Word-vensters (bij gebruik van OfficeTab) soms volledig verdwenen uit de taakbalk en taakbeheerder, hoewel Word nog steeds actief is. Als ik per ongeluk het venster heb geminimaliseerd, is het verdwenen en verschijnt het alleen weer. Als ik een nieuw Word-bestand open, verschijnt het soms op verschillende bureaubladen.

Help alstublieft. Bedankt.
1 jaar geleden
·
#2803
Hey daar!

Verwijder het Office-tabblad van uw computer en download en installeer vervolgens het .exe-pakket vanaf de downloadpagina: https://www.extendoffice.com/download/office-tab.html
exe.png

Onze software is compatibel met zowel 32- als 64-bits versies van Windows.

Amanda
Bijlagen (1)
1 jaar geleden
·
#3016
Zeer gedetailleerde instructies, heel erg bedankt!
1 jaar geleden
·
#3112
Lange tijd hoopte ik dat de optie om te schakelen tussen multi- en single window-modus beter zou zijn geplaatst. Misschien met een sneltoets of op de werkbalk Snelle toegang. Ik gebruik deze vrij vaak.
Iets anders waar ik op hoop, is dat Office Tab op zoek gaat naar nieuwe updates. Of misschien mailen als er een is.
1 jaar geleden
·
#3122
Lange tijd hoopte ik dat de optie om te schakelen tussen multi- en single window-modus beter zou zijn geplaatst. Misschien met een sneltoets of op de werkbalk Snelle toegang. Ik gebruik deze vrij vaak.
Iets anders waar ik op hoop, is dat Office Tab op zoek gaat naar nieuwe updates. Of misschien mailen als er een is.
Hey daar!

Bedankt voor je terugkoppeling. Ik zal dit verzoek opnemen en naar ons ontwikkelteam sturen.
En ja, we sturen onze abonnees een e-mail wanneer de nieuwe versie uitkomt. Zorg ervoor dat u zich op onze website hebt geabonneerd. :)

Amanda
1 jaar geleden
·
#3437
Hallo, hoopte dat er na een jaar weer een (kleine) nieuwe versie zou zijn waarbij het probleem waarover ik correspondeerde met Jay Chivo juli 2021 (!) was opgelost:


"Excel sluit al enkele jaren niet goed af. Bij afsluiten met de [x] of Alt-f4 blijft het in de meeste situaties leeg open en kan het alleen worden gesloten door met de rechtermuisknop op de taakbalk te klikken>sluiten. Ik vermoedde altijd Office Tab, maar hoopte het zou worden opgelost door te upgraden naar 2019. Maar nee. Toen ik Office Tab uitschakelde, verdween het probleem."
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.