Maandag 21 maart 2022
  2 Antwoorden
  4.7K bezoeken
Office-tabblad 14.50

U kunt de nieuwste versie downloaden van Nieuwste versie van Office-tabblad.

Verbeteringen:

1. De opstartsnelheid geoptimaliseerd en de operationele stabiliteit verbeterd en bekende crashscenario's voor software opgelost.
2. Excel en Word ondersteunen het openen van netwerkbestanden in een nieuw venster in het rechtsklikmenu.
3. Enkele prompts geoptimaliseerd, evenals pictogrammen voor promptformulieren.

Fixed:

1. Enkele kleine bugs opgelost.
3 weken geleden
·
Ik heb de nieuwe Office Tab 64-bit op de website gedownload en opnieuw geïnstalleerd. Er stond echter nog steeds "Office Tab 14.10". En toen ik het controleerde, realiseerde ik me dat het was geïnstalleerd in C:\Program Files (x86)\ExtendOffice wat betekent 32-bits versie.

Een ander probleem dat ik heb, is dat soms Word-vensters (bij gebruik van OfficeTab) volledig verdwenen uit de taakbalk en taakbeheer, hoewel Word nog steeds actief was. Als ik het venster per ongeluk heb geminimaliseerd, is het verdwenen en verschijnt het alleen weer. Als ik een nieuw Word-bestand open, verschijnt het soms op verschillende desktops.

Help alstublieft. Dank je.
1 week geleden
·
Hey daar!

Verwijder het Office-tabblad van uw computer en download en installeer vervolgens het .exe-pakket vanaf de downloadpagina: https://www.extendoffice.com/download/office-tab.html
exe.png

Onze software is compatibel met zowel 32- als 64-bits versies van Windows.

Amanda
Bijlagen (1)
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.
Wees een van de eerste om op dit bericht te antwoorden!