Vrijdag, december 22 2017
  5 Antwoorden
  7.8K bezoeken
Ik gebruik Office Tab 13.10 met Office 365 op Windows 10 Fall Creators Update.

Ik heb een aantal verschillen opgemerkt tussen de manier waarop Office Tab in Excel werkt en de manier waarop het in Word werkt.
1. In Excel verdwijnt de gewijzigde bestandssterretje van een tabblad zodra ik het bestand van het tabblad opsla.
In Word wordt het tabblad pas bijgewerkt als ik het opsla en klik in de hoofdtekst van het tabbladbestand.

2. In Excel kan ik een word-bestand openen vanuit de groep "Kantoorfavorieten". Het werkt precies zoals verwacht.
Als ik in Word de groep "Kantoorfavorieten" open, worden de Excel-bestanden die ik heb toegevoegd weergegeven, maar als ik op een ervan klik, wordt Excel niet geopend met het bestand, of als Excel al is geopend, wordt het bestand er niet in geopend.

Zowel Excel als Word zijn geconfigureerd met identieke instellingen in de toepassing "Office Tab Center 2013-16". Is iemand anders dit tegengekomen? Zo ja, en als u een oplossing of oplossing heeft gevonden om Excel en Word op dezelfde (en beoogde) manier te laten presteren, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om deze hier te delen.

Bedankt.
6 jaar geleden
·
#1359
Hallo,
Probeer alle andere invoegtoepassingen uit te schakelen in uw Word-invoegtoepassingsbeheer.
Voor het tweede nummer "Als ik in Word de groep "Kantoorfavorieten" open, worden de Excel-bestanden die ik heb toegevoegd weergegeven, maar als ik op een ervan klik, wordt Excel niet geopend met het bestand,"
Controleer of het bestand bestaat.
Dank bij voorbaat.
Bedankt voor je antwoord, Jay.
Probleem #1: ik zal proberen onnodige invoegtoepassingen uit te schakelen, maar ik heb alleen de standaard invoegtoepassingen die met Office 365 zijn geïnstalleerd.
Probleem #2: Ja, het Excel-bestand dat ik probeer te openen bestaat. Het is natuurlijk geen probleem, aangezien ik het op een aantal andere handige manieren kan openen, het intrigeert me gewoon dat de "Office-favorieten" zo goed werken bij het openen van een Word-document vanuit Excel, maar helemaal niet bij het openen van een Excel-document vanuit Word.

Ik zal er gewoon uit nieuwsgierigheid mee werken en je laten weten of ik een oplossing vind voor mijn specifieke systeem.

Nogmaals bedankt.
Bruce
6 jaar geleden
·
#1361
Hallo,
Heb je de laatste versie geïnstalleerd?
Probleem #2: Ja, het Excel-bestand dat ik probeer te openen bestaat. Het is natuurlijk geen probleem, aangezien ik het op een aantal andere handige manieren kan openen, het intrigeert me gewoon dat de "Office-favorieten" zo goed werken bij het openen van een Word-document vanuit Excel, maar helemaal niet bij het openen van een Excel-document vanuit Word.
Probeer een leeg nieuw Excel-bestand te maken en sla het op in "Office-favorieten", en probeer vervolgens het Excel-bestand te openen vanuit "Office-favorieten" in de Word-toepassing.
Dank bij voorbaat.
Als dit een dubbel antwoord is, sorry. Toen ik klaar was met de vorige, merkte ik dat mijn sessie was verlopen. Ik weet niet of het is ingediend of niet.

Ik heb de nieuwste versie van Office Tab, 13.10.0.0, geïnstalleerd. In feite zijn zowel Office Tab als Office 365 de afgelopen week op een nieuwe computer geïnstalleerd.

Probleem #2: ik heb een leeg Excel-bestand gemaakt, "OfficeFavorites.xlsx" en toegevoegd aan de groep Office-favorieten. Toen probeerde ik het te openen, zowel met Excel gesloten als daarna met Excel open en actief. Het bestand is in beide gevallen niet geopend.

Ik ben onder de indruk van en waardeer uw steun op deze onderwerpen. Ik hoop dat je ze niet als klachten ziet of het gevoel hebt dat ik Office Tab daardoor devalueer. Integendeel, ik vind de applicatie buitengewoon nuttig, en deze kwesties zijn slechts kleine afwijkingen die ik interessant vind en waarvan ik hoop dat jij dat ook doet.
6 jaar geleden
·
#1363
Hallo,
Dit zou onder bepaalde omstandigheden een bug moeten zijn.
We zullen proberen het in de volgende versie op te lossen.
Probeer twee keer op het Excel-bestand te klikken om het vanuit de Office Favorite-groep te openen.
Dank bij voorbaat.
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.