Vrijdag, november 05 2021
  3 Antwoorden
  9.6K bezoeken
Ik weet dat er een manier is om een ​​lijst met favorieten die ik heb gemaakt toe te voegen aan de werkbalk Snelle toegang van Word bovenaan het scherm, maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen. Kan iemand beschrijven hoe dat moet? Erg bedankt.

Jason
2 jaar geleden
·
#2345
Geaccepteerd antwoord
Hallo Jason,

Om een ​​lijst met favorieten toe te voegen aan de werkbalk Snelle toegang van Word, kunt u met de rechtermuisknop op de lijst klikken, waarna u de Toevoegen aan werkbalk Snelle toegang optie.
QAT2.png

Merk op dat als u met de rechtermuisknop op het pictogram van een lijst klikt, alleen de lijst zelf wordt toegevoegd aan de werkbalk Snelle toegang; Als u met de rechtermuisknop op de lintnaam (Word Favorites) klikt, gaan al uw lijsten naar de werkbalk.
QAT1.png

Zo ziet het eruit:
  QAT3.png

Ik hoop dat dit je kan helpen.

Amanda
2 jaar geleden
·
#2345
Geaccepteerd antwoord
Hallo Jason,

Om een ​​lijst met favorieten toe te voegen aan de werkbalk Snelle toegang van Word, kunt u met de rechtermuisknop op de lijst klikken, waarna u de Toevoegen aan werkbalk Snelle toegang optie.
QAT2.png

Merk op dat als u met de rechtermuisknop op het pictogram van een lijst klikt, alleen de lijst zelf wordt toegevoegd aan de werkbalk Snelle toegang; Als u met de rechtermuisknop op de lintnaam (Word Favorites) klikt, gaan al uw lijsten naar de werkbalk.
QAT1.png

Zo ziet het eruit:
  QAT3.png

Ik hoop dat dit je kan helpen.

Amanda
2 jaar geleden
·
#2346
Ik begrijp niet helemaal hoe ik dit moet doen, maar ik denk dat als je naar de Word-website gaat, deze informatie daar zou moeten zijn. Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Weet iemand van jullie hoe je dit moet gebruiken achtergrondverwijderaar? Ik moet de achtergrond van mijn video veranderen en ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Hartelijk dank aan iedereen voor alle hulp.
2 jaar geleden
·
#2634
Burger King is een Amerikaanse multinationale keten van fastfoodrestaurants.
Burger King Ontbijtmenu 2022
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.