Maandag 29 april 2019
  34 Antwoorden
  10.1K bezoeken
Ik heb een proefversie van KuTools for Words gedownload (de nieuwste), maar na het installeren en inschakelen van KuTool verschijnt het niet als een tabblad in MS Word 2007. Los het probleem op.
5 jaar geleden
·
#1907
Hallo,
Probeer deze versie te downloaden en te installeren.

https://download.extendoffice.com/downloads/WordKutools.exe
4 jaar geleden
·
#1908
Werkt nog steeds niet na installatie van het nieuwste programma.
4 jaar geleden
·
#1909
Hallo,

Ga naar de Word-add-insmanager. Probeer de Kutools-invoegtoepassingen in uw Word-invoegtoepassingsmanager in te schakelen.

Of plaats hier een screenshot van uw Word-add-insmanager.

Dank bij voorbaat.
4 jaar geleden
·
#1910
Ik heb hetzelfde probleem ook. De Convert laat zien of ik een *.doc document open heb staan ​​(Klik op Pearl? (rond ding bovenaan) en het wordt getoond samen met Save, Save as etc. Wanneer op Converteren wordt geklikt, wordt de conversie prima uitgevoerd. 
[bijlage]KuTools1.png[/bijlage]
Ik kan de invoegtoepassing niet op het lint zien. Het is daar wanneer ik naar het gedeelte Addin van Word-opties ga.
[bijlage]KuTools2.png[/bijlage]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd opnieuw te installeren en heb ook de suggesties in deze thread geprobeerd. Kan het KUTools-tabblad nog steeds niet laten verschijnen
Bijlagen (1)
4 jaar geleden
·
#1912
Hallo,
Probeer alle andere invoegtoepassingen uit te schakelen en installeer vervolgens de software opnieuw. :)

Dank bij voorbaat.
Ik heb Word 2007 van mijn pc verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder enige invoegtoepassing. Ik heb toen KUTools opnieuw geïnstalleerd. Ik zie nog steeds het KUTools-tabblad niet - zie bijgevoegde schermdump.
Bijlagen (1)
4 jaar geleden
·
#1914
Hallo,
Kun je proberen een screenshot te maken van je Word-add-insmanager?
Kijk eens naar je Word Ribbon Customize.
Word_Ribbon.png
Bijlagen (1)
Word 2007 heeft die optie niet! Zie bijgevoegde screendump.
4 jaar geleden
·
#1916
Hallo,
Ga naar "Aanpassen" aan de hand van je screenshot.
Goede dag,
Als ik op Customize klikken ("Klikken op Customize.jpg", "Detail in Customize1.jpg" en "Detail in Customize2.jpg" zie ik GEEN verwijzing naar KUTools.
Als ik op Add-Ins klik ("Klikken op Addins.jpg" en "Klikken op Go.jpg") zie ik dat KUTools is toegevoegd als een Add-In, maar het wordt niet weergegeven in het Word-menu.
Vriendelijke groeten,
Willem
4 jaar geleden
·
#1918
Hallo,
Probeer a.u.b. alle instellingen van uw Ribbon te resetten.
reset_tibbon.png
Bijlagen (1)
Maakt nog steeds geen verschil!
Gelieve ook niet de reset uit te voeren, alleen de werkbalk Snelle toegang opnieuw, niet het lint.
 
Sorry, moet lezen: Let ook op.....
4 jaar geleden
·
#1921
Hallo,
Kunt u alstublieft de werkbalk Snelle toegang resetten?
reset_tibbon_main.png  
In Word 2007 is er nergens een optie om het lint te laten rusten.
Ik zie ook nergens de optie "Hoofdtabbladen" in Word 2007. Het heeft nergens opties om het lint toe te voegen/verwijderen/resetten. Men kan alleen de werkbalk Snelle toegang aanpassen.
Kijk naar deze videoschermopname
Het lijkt erop dat al mijn bijlagen bij mijn vorige berichten zijn verdwenen. Ik zal proberen ze opnieuw te koppelen.
Sorry voor de rommel met mijn berichten. Laat ik het nog eens proberen uit te leggen: 
  1. Word 2007 heeft geen optie om het lint aan te passen, alleen de werkbalk Snelle toegang. Zie bijgevoegde screendump. Ik heb dit ook nagevraagd bij lokale experts die dit hebben bevestigd.[/*]
  2. Mijn video-opname is te groot om bij te voegen, maar het bewijst alleen dat er nergens een lintaanpassingsoptie is.[/*]
Heeft u nog andere Word 2007-klanten?

Ik heb geprobeerd uw invoegtoepassing te installeren op Online Word 365, maar ik kan dit niet doen.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.