Zondag, april 03 2022
  4 Antwoorden
  9.6K bezoeken
Ik heb een vermelding gevonden voor "Vervang zachte retouren naar harde retouren met Kutools For Word." Het lijkt een globale actie te zijn, in plaats van iets dat kan worden getarget op een select tekstgedeelte. (Ook de getoonde werkbalkafbeelding komt niet overeen met mijn versie van Kutools For Word versie 10, dus ik kan het beschreven item niet vinden. Ik heb zoiets gevonden onder Converteren, maar het is globaal van aard.) Er zijn veel mensen zoals ik die gebruik maken van " zoeken en vervangen" in Word op een herhalende manier. Terwijl Word bewaart wat ik doe voor een sessie, staat het niet toe dat deze acties worden opgeslagen in toekomstige sessies. Het zou leuk zijn om zoek- en vervangacties van sessie tot sessie te kunnen opslaan. Dit zou ons in staat stellen om ons zoeken en vervangen te richten op specifieke tekst in plaats van een globale "alles of niets"-benadering. Dank u.
2 jaar geleden
·
#2605
Hallo Kevin,

--- Het lijkt een globale actie te zijn, in plaats van iets dat kan worden getarget op een select tekstgedeelte.
--- Sorry dat je het niet kunt richten op een geselecteerd tekstgedeelte. U kunt echter alleen in het hoofddocument, koptekst, opmerking, etc. vinden. Zie screenshot:
zoek sectie.png


--- Terwijl Word bewaart wat ik doe voor een sessie, staat het niet toe dat deze acties worden opgeslagen in toekomstige sessies.
--- Met het kenmerk Batch zoeken en vervangen, kunt u de instelling voor zoeken en vervangen opslaan door op de knop Opslaan te klikken en die toe te passen op toekomstige documenten die worden gemaakt (vind de senario in manege omcirkeld in onderstaande schermafbeelding). U kunt ook met één klik zoeken en vervangen tussen meerdere documenten en andere bestanden (inclusief txt-, htm- en html-bestanden).
senario.png opslaan

Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet om mij deze te stellen.

Amanda
Amanda,

Dank u voor uw antwoord. Wat ik suggereerde, wat ik hoopte te zien in een toekomstige release, was de mogelijkheid om niet een heel document of een kop- of voettekst enz. te laten beïnvloeden door het zoeken en vervangen, maar om de wijziging minder algemeen te hebben en vervolgens te kunnen opslaan dat voor toekomstig gebruik. Als ik bijvoorbeeld wil dat slechts drie alinea's van een document van 20 pagina's, waarin regeleinden staan, worden gewijzigd in alineamarkeringen, kan ik de alinea's markeren en zoeken en vervangen gebruiken om dat op te lossen. Ik wil niet dat alle 20 pagina's worden beïnvloed, alleen het geselecteerde gebied. Als ik nu zoiets doe, vijf dagen per week zoeken en vervangen, 52 weken per jaar, moet ik de zoekreeks voor zoeken en vervangen elke dag opnieuw maken, 260 keer per jaar. De batch zoeken en vervangen is geweldig, ALS u wilt dat het hele document wordt beïnvloed. Het probleem is dat als je iets MINDER dan het hele document doet, maar het REPETITIEF doet, er geen manier is om een ​​zoek- en vervangingsreeks op te slaan nadat je Word elke dag hebt afgesloten. De tools die je hebt zijn geweldig als je het hele document wilt bestrijken, maar minder globale maar toch repetitieve handelingen komen niet aan bod. Dat was de basis van mijn suggestie. Ik hoop dat u hier in de toekomst rekening mee zult houden. Nogmaals bedankt voor je antwoord.
2 jaar geleden
·
#2614
Amanda,

Dank u voor uw antwoord. Wat ik suggereerde, wat ik hoopte te zien in een toekomstige release, was de mogelijkheid om niet een heel document of een kop- of voettekst enz. te laten beïnvloeden door het zoeken en vervangen, maar om de wijziging minder algemeen te hebben en vervolgens te kunnen opslaan dat voor toekomstig gebruik. Als ik bijvoorbeeld wil dat slechts drie alinea's van een document van 20 pagina's, waarin regeleinden staan, worden gewijzigd in alineamarkeringen, kan ik de alinea's markeren en zoeken en vervangen gebruiken om dat op te lossen. Ik wil niet dat alle 20 pagina's worden beïnvloed, alleen het geselecteerde gebied. Als ik nu zoiets doe, vijf dagen per week zoeken en vervangen, 52 weken per jaar, moet ik de zoekreeks voor zoeken en vervangen elke dag opnieuw maken, 260 keer per jaar. De batch zoeken en vervangen is geweldig, ALS u wilt dat het hele document wordt beïnvloed. Het probleem is dat als je iets MINDER dan het hele document doet, maar het REPETITIEF doet, er geen manier is om een ​​zoek- en vervangingsreeks op te slaan nadat je Word elke dag hebt afgesloten. De tools die je hebt zijn geweldig als je het hele document wilt bestrijken, maar minder globale maar toch repetitieve handelingen komen niet aan bod. Dat was de basis van mijn suggestie. Ik hoop dat u hier in de toekomst rekening mee zult houden. Nogmaals bedankt voor je antwoord.


Hallo Kevin,

Bedankt voor de feedback. Ik stuur het door naar ons ontwikkelteam. En ik waardeer de details die je met me hebt gedeeld erg.

Nogmaals bedankt,
Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.