Vrijdag, oktober 22 2021
  29 Antwoorden
  12K bezoeken
-1
Stemmen
ongedaan maken
Ik heb een oplossing voor deze fout gevonden en deze is van toepassing op Windows 10.  Hiervoor moet Kutools voor Excel opnieuw worden geïnstalleerd. Voordat u gaat installeren, moet u een aantal eigenschappen van het EXE-installatiebestand wijzigen. U wilt er ook zeker van zijn dat er geen Excel-activiteiten zijn in Taakbeheer.

  1. Klik met de rechtermuisknop op het EXE-installatiebestand en ga naar eigenschappen
  2. Vink op het tabblad Algemeen het vakje "deblokkeren" aan en klik vervolgens op Toepassen. 
  3. Afbeelding 1.jpg
  4. Controleer op het tabblad Compatibiliteit de twee items die worden weergegeven in beeld 2 en klik op toepassen.  
  5. Afbeelding 2.jpg
  6. Voer dit programma uit in compatibiliteitsmodus voor Windows 8
  7. Dit programma als Administrator
  8. Klik op OK om het eigenschappenvenster te sluiten
  9. Voer het EXE-installatieprogramma uit

Het zou nu moeten werken zoals verwacht wanneer Excel opstart.
2 jaar geleden
·
#2323
     Hallo,

     Bedankt voor de oplossing; werkt deze fix ook voor windows 8?

     Bedankt 
2 jaar geleden
·
#2324
Is er een andere oplossing voor dit probleem? Ik heb alle stappen geprobeerd en krijg Kutools nog steeds niet correct geïnstalleerd. 
2 jaar geleden
·
#2325
In vervolg op dit onderwerp. Ik ervaar hetzelfde probleem en heb alle onderstaande stappen zonder succes geprobeerd. Ik gebruik Windows 11 en Office 365.
2 jaar geleden
·
#2326
Dag Allemaal,

Wanneer u een probleem tegenkomt met Kutools voor Excel, stuur ons dan de informatie over uw besturingssysteem ( Welke versie van het Windows-besturingssysteem gebruik ik? ), Excel-versie en de taal die u op uw computer gebruikt. Stuur ons ook in detail hoe de invoegtoepassing fout is gegaan, een foto of bestandsbijlage zou nog beter zijn. Is het vanwege een functie die u gebruikte of een specifiek bestand dat u aan het openen was? Of gebeurt het gewoon nadat u een Excel-bestand hebt geopend? ... En hoe ziet het eruit als de invoegtoepassing fout is gegaan?

We zullen zeker ons best doen om de bugs op te lossen. Omdat de problemen echter sterk kunnen variëren, vooral in zoveel verschillende computeromgevingen, zal het ons veel tijd kosten. Werk dus bij naar onze nieuwste versie, of vraag ons om u de versie te sturen die werkt op uw computer voor uw huidige gebruik.

Dus sorry voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Amanda
2 jaar geleden
·
#2327
Tijdelijke oplossing voor Windows 11 plus Office 365 crasht met v26. (Geregistreerde gebruiker)
Fout gerelateerd aan de invoegtoepassing detong.kteloader die verhindert dat Excel start. Ik heb verschillende tijdelijke oplossingen geprobeerd die in de forums worden beschreven, maar zonder succes.
Wat voor mij werkte, was v26 verwijderen, het register opschonen en vervolgens mijn oude installeren v23 (Ik heb v26, v25, v24 en dezelfde mislukte resultaten geprobeerd). De oude versie werkt voor mij in Windows 11 en MS Office 365. Ik zal niet genieten van de schijnbare verbeteringen op v26, maar ik heb tenminste iets in gebruik.

Ik hoop dat de ExtendOffice team kan Windows 11 Enterprise 64 Bits, versie 21H2 testen.
v23 werkt voor mij.

Raul Flores
2 jaar geleden
·
#2328
Hallo Raúl Flores,

We hebben twee versies geconfigureerd voor die gebruikers die het Detong.Kteloader Add-In probleem hebben. Download de twee versies zoals hieronder vermeld. 
KutoolsforExcelSetup.Debug.A
KutoolsforExcelSetup.Debug.p

Installeer en gebruik ze dan een voor een. Vertel ons daarna of een van beide voor u werkt.

Dank bij voorbaat.

Amanda
Hallo Amanda, 

Ik ervaar hetzelfde probleem en ik heb geprobeerd om beide installatiebestanden in te stellen, zoals u vermeldt, maar ze werken allemaal niet. Enige suggestie ? 
2 jaar geleden
·
#2330
Hallo banumurti.danardono,

In uw Excel, onder het tabblad Kutools, vindt u Help > Centrum instellen. Controleer in het pop-upvenster Compatibele modus inschakelenof Navigatievenster bij opstarten uitschakelen om te testen of Kutools correct werkt.
instelling.png

Als u echter de Navigatievenster bij opstarten uitschakelen optie, installeer de bestanden opnieuw:
KutoolsforExcelSetup.Debug.A
KutoolsforExcelSetup.Debug.p

Dank bij voorbaat.

Amanda
Bijlagen (1)
2 jaar geleden
·
#2331
Ik vecht al maanden tegen dit detong.kteloader-probleem en probeer af en toe te kijken of het probleem is opgelost met een nieuwe installatie, zonder succes. Excel wordt eenvoudigweg niet geopend als Kutools is ingeschakeld.

Ik heb gemerkt dat in mijn Excel-invoegtoepassingen de Kutools-hulpprogramma's worden vermeld in de sectie "inactieve toepassingen" en een locatie hebben in de programmabestanden Kutools voor Excel-map voor het bestand "Laden". Ik had eerder gemerkt dat dat specifieke bestand in mijn programmamap geen bestandsextensie heeft. De datum voor de laatste wijziging wordt altijd vermeld als 12-29-2021, maar na nieuwe installaties van Kutools is de aanmaakdatum de datum van de installatie. Ik heb geprobeerd te raden wat de bestandsextensie zou moeten zijn, gebaseerd op andere bestanden in de map en heb .dll, .exe, .exe.manifest geprobeerd, maar geen enkele werkte.

Weet jij wat de bestandsextensie voor het Loading-bestand moet zijn? Denkt u dat als u dit bestand een extensie geeft, de invoegtoepassing goed kan functioneren? Ik gebruik Office 365 op Windows 11.

De andere kutools-invoegtoepassingen zijn: Ingeschakeld - Kutools voor Excel Helper en uitgeschakeld - kutools voor Excel 26.00. Ik heb alle andere mogelijke oplossingen geprobeerd die op het forum worden vermeld, met uitzondering van het teruggaan naar een vorige versie. Ik installeerde de debug-bestanden P & A, merkte dat ik in versie 27.00 zat, maar ik had nog steeds het laadbestand zonder en extensie en de detong.kteloader-fout. 

Dank u bij voorbaat.
 
2 jaar geleden
·
#2332
Hallo oliviatrost,

Sorry voor de moeite. Het ontwikkelingsteam heeft een onlangs bijgewerkte bèta geleverd, installeer het hier en probeer het eens.

Als het probleem zich blijft voordoen, stuur dan het document op uw computer "C:\Users\[Gebruikersnaam]\Documents\Kutools for Excel\KutoolsBootInformation\BootDebugInfo.txt" naar .
En verander het gedeelte "[Gebruikersnaam]" in uw werkelijke gebruikersnaam. Of je kunt gewoon naar de Documenten zoals hieronder direct getoond, dan vind Kutools for Excel > KutoolsBootInformatie, dan vind je de BootDebugInfo.txt.
  documenten.png

Dank bij voorbaat.

Amanda
Bijlagen (1)
Hallo Amanda,
Ik heb de bèta-, A- en P-versie geïnstalleerd, maar ze werken niet allemaal met dezelfde fout.

Hieronder staat bootpdebuginfo.txt

Windows-versie: Windows 10 (versie 10.0, build 19041, 64-bits editie)
Windows-gebruikersinterface: Engels
20220125104813656: ProcessStap001
20220125104813656: ProcessStap002
20220125104813657: ProcessStap003
20220125104813658: ProcessStap004
20220125104813658: ProcessStap005
20220125104813659: ProcessStap006
20220125104813660: ProcessStap007
20220125104813660: ProcessStap008
20220125104813661: ProcessStap009
20220125104813666: ProcessStap010
20220125104813668: ProcessStap011
20220125104813669: ProcessStap012

Bedankt
2 jaar geleden
·
#2334
Sorry voor de moeite. Het ontwikkelingsteam heeft een onlangs bijgewerkte bèta geleverd, installeer het hier en probeer het eens.

Als het probleem zich blijft voordoen, stuur dan het document op uw computer "C:\Users\[Gebruikersnaam]\Documents\Kutools for Excel\KutoolsBootInformation\BootDebugInfo.txt" naar .
En verander het gedeelte "[Gebruikersnaam]" in uw werkelijke gebruikersnaam. Of je kunt gewoon naar de Documenten zoals hieronder direct getoond, dan vind Kutools for Excel > KutoolsBootInformatie, dan vind je de BootDebugInfo.txt.
 [bijlage]documenten.png[/bijlage]

Dank bij voorbaat.

Amanda

Hi ,

Het spijt me zo dat de betaI die bij de vorige post was gevoegd een oude was. Ik heb het al bijgewerkt in het bericht. Installeer de nieuwe bètaversie en probeer het.

Sorry voor de moeite. En ik hoop dat de bèta voor u werkt.

Amanda
Heel erg bedankt Amanda,

Het werkt nu, ik heb het verwijderd en de bètaversie 20220125 geïnstalleerd.

Good job :)
2 jaar geleden
·
#2336
Dag Allemaal,

Als u problemen met de invoegtoepassing Detong.Kteloader ondervindt, downloadt u Kutools voor Excel 26 en installeert u deze opnieuw: https://www.extendoffice.com/download/kutools-for-excel.html

Als je nog vragen hebt, laat het me dan gerust weten.

Amanda
2 jaar geleden
·
#2337
Amanda;
We hebben hetzelfde probleem omdat het laden wordt weergegeven zonder extensie. We hebben geen KutoolsBootInformation in de KuTools voor Excel-map. Heb KUTools verwijderd en opnieuw geïnstalleerd via de door u opgegeven link. Momenteel reageert Excel niet bij het openen met de KUTools-invoegtoepassingen. Het laden van invoegtoepassingen is uitgeschakeld.
Eventuele suggesties?
Bedankt
2 jaar geleden
·
#2338
 Welke versie van het Windows-besturingssysteem gebruik ik?[/url] ), Excel-versie en de taal die u op uw computer gebruikt. Stuur ons ook in detail hoe de invoegtoepassing fout is gegaan, een foto of bestandsbijlage zou nog beter zijn. Is het vanwege een functie die u gebruikte of een specifiek bestand dat u aan het openen was? Of gebeurt het gewoon nadat u een Excel-bestand hebt geopend? ... En hoe ziet het eruit als de invoegtoepassing fout is gegaan?

We zullen zeker ons best doen om de bugs op te lossen. Omdat de problemen echter sterk kunnen variëren, vooral in zoveel verschillende computeromgevingen, zal het ons veel tijd kosten. Werk dus bij naar onze nieuwste versie, of vraag ons om u de versie te sturen die werkt op uw computer voor uw huidige gebruik.

Dus sorry voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Amanda

Hallo Indra,

Kunt u mij de informatie over uw computer geven? Bij voorbaat bedankt.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3254
Ik heb hetzelfde probleem, Kutools werkt hierdoor niet en de oplossing werkt niet aan mijn kant.
Is er iets dat we kunnen doen?
1 jaar geleden
·
#3260
Hey daar!

Probeer de bètaversie: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Excel/beta/27.00/KutoolsforExcelSetup.exe

Als er problemen zijn, aarzel dan niet om het mij te vragen.

Amanda
Bedankt Amanda.

Ik heb de vorige versie verwijderd en deze bètaversie geïnstalleerd.
Ik heb nog steeds hetzelfde venster wanneer ik Excel open en zeg dat detong.kteloader een probleem heeft veroorzaakt. En als ik Kutools niet deactiveer zoals gevraagd, werkt Kutools niet en kan ik overal klikken, maar er gebeurt niets.

Ik weet niet zeker of het invloed heeft, maar ik gebruik Parallells met een goede Office-installatie.
1 jaar geleden
·
#3263
Hey daar!

klik op Feedback > Fout bij indienen in de Help groep op de Kutools tabblad en stuur het foutbestand (KutoolsInfo.txt) naar ons.
fout indiening.png

Voeg alstublieft toe onttong.kteloader in het onderwerp van het bericht.

Dank bij voorbaat.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.