By brian.morel@jacobs.com op Donderdag 23 september 2021
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 13
sympathieën 0
keer bekeken 7.6K
Stemmen 0
 Ik ontving dit bericht toen ik probeerde Excel te openen terwijl de nieuw gedownloade Kutools 25.0-invoegtoepassing was ingeschakeld.

"Excel ondervindt problemen met de invoegtoepassing 'detong.kteloader'." Vervolgens staat er dat er moet worden bijgewerkt als het doorgaat. Updates werken niet. 
Heeft u een antwoord gevonden op dit probleem.
Ik heb hetzelfde probleem.
Bedankt
Phil
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo,
Probeer deze versie a.u.b. Beta versie.
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Dat werkte niet.
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik kamp al een aantal weken met dit probleem op mijn gloednieuwe laptop. Gelukkig werken mijn andere machines goed - het zal willekeurig crashen, maar ik kan het uiteindelijk terugkrijgen. Soms wordt Excel geopend zonder de invoegtoepassing en moet ik opnieuw openen. Ik krijg steeds hetzelfde antwoord van hun "ondersteunings"-e-mail om alle andere invoegtoepassingen uit te schakelen en opnieuw te installeren - het heeft niet gewerkt... het is erg frustrerend. Ik gebruik dit product nu bijna tien jaar - misschien acht jaar? Verschillende versies, verschillende machines... het is nog nooit zo erg geweest. Er was ook een tijd dat ze antwoordden en daadwerkelijk behulpzaam waren. Het is zo teleurstellend. Er is duidelijk iets mis met deze nieuwste versie (8).   

Heeft iemand daar een oplossing gevonden - of beter nog - een ander product?
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ondersteuning stuurt mij steeds dezelfde link om opnieuw te installeren - dat is hun idee om mij te helpen... Het is mij niet gelukt om versie 25 werkend te krijgen. dezelfde boodschap als iedereen - heeft IEDEREEN een oplossing?
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo,
Probeer een screenshot te maken van de Excel-invoegtoepassingenbeheerder.
Dank bij voorbaat.
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik kan Excel niet openen tenzij ik Kutools verwijder en zodra ik Kutools verwijder, zijn er geen andere invoegtoepassingen actief. Als u een bepaalde instelling of iets anders zoekt, kunt u de manager pelase adviseren.
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
     Ik heb hetzelfde probleem. Heeft iemand hier een oplossing voor of moeten we gewoon stoppen met het gebruik van deze invoegtoepassing (tool)?

     Bedankt.
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik heb versie 21 op mijn andere machines. Uiteindelijk heb ik hen gevraagd mij die versie te sturen en het werkt. Het is duidelijk een probleem met versie 25. Dus als je problemen hebt, zou ik om een ​​eerdere versie vragen. 
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bedankt voor de ENIGE oplossing! Versie 24 werkt ook niet. Versie 21 werkt op mso 365/2016 64 bit, w10. Ik heb dit via de site naar Kutools gestuurd en hen gevraagd het probleem op te lossen. Ik kreeg een automatisch antwoord waarin ik werd gevraagd een e-mail te sturen. Niet onder de indruk. Hmm, eens kijken. Zou het niet leuk zijn als ze deze forumberichten zouden updaten met de oplossing? En hun site?
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Versie 24 en 25 veroorzaken beide het probleem. V21 niet. Downloaden van https://www.extendoffice.com/forum/kutools-for-excel/1567-previous-versions-of-kutools-for-excel.html
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Dag Allemaal,

Wanneer u een probleem tegenkomt met Kutools voor Excel, stuur ons dan de informatie over uw besturingssysteem (besturingssysteem), Excel-versie en de taal die u op uw computer gebruikt. Stuur ons ook in detail hoe de invoegtoepassing fout is gegaan. Komt dit door een functie die u gebruikte of door een specifiek bestand dat u aan het openen was? Of gebeurt het gewoon nadat u een Excel-bestand hebt geopend? ... En hoe ziet het eruit als de add-in fout is gegaan?

We zullen zeker ons best doen om de bugs op te lossen. Omdat de problemen echter sterk kunnen variëren, vooral in zo veel verschillende computeromgevingen, zal het ons veel tijd kosten. We sturen u dus eerst de versie die op uw computer werkt voor uw huidige gebruik.

Dus sorry voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Amanda
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht