Vrijdag, september 10 2021
  2 Antwoorden
  5K bezoeken
Dag Allemaal,
Ik heb een spreadsheet waar ik aan werk. In de kolommen staan ​​talloze lege cellen die ik probeer te verwijderen. Na het selecteren van de kolommen selecteer ik VERWIJDEREN en vervolgens VERWIJDEREN BLANCO RIJEN en het komt terug met ZERO Lege rijen verwijderd, ook al zijn er honderden lege rijen in de kolom die ik heb geselecteerd. BEESTJE??? Ik heb de opmaak gecontroleerd, die niets laat zien. De kolom is niet vergrendeld. Nog andere ideeën?
Dan
2 jaar geleden
·
#2288
Hallo dak4482,

Sorry voor het late antwoord.

De functie Verwijder lege rijen werkt goed op mijn computer. Kunt u controleren of de hele rij met lege cellen die u wilt verwijderen leeg is? Omdat de functie hele lege rijen verwijdert, maar geen lege cellen.

En als u alleen lege cellen wilt verwijderen, maar geen rijen. Druk a.u.b. op F5, Klik op special > blanks > OK om alle lege cellen te selecteren.
  ga naar speciaal.png

Klik vervolgens met de rechtermuisknop op een van de geselecteerde lege cellen, klik op Verwijderen en selecteer vervolgens Verplaats cellen naar links/omhoog, OR Hele rij/kolom als je nodig hebt.
  delete.png

Laat het me weten als u nog vragen heeft. :)

Amanda
2 jaar geleden
·
#2289
Ik heb op de website gezocht naar comfort of efficiëntie om dit proces te voltooien en ik denk dat dit de meest geschikte speelslang op de site is om het effectief te doen.
speel solitaire

 
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.