By dorota op dinsdag 31 augustus 2021
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 0
sympathieën 0
keer bekeken 2.2K
Stemmen 0
Hallo, 
Ik heb een probleem met Kutools-grafieken voor Excel. Ik heb twee tabbladen. Eén tabblad bevat brongegevens en het tweede tabblad bevat Kutools-grafieken.
Ik realiseerde me dat draaitabellen niet kunnen worden gebruikt voor sommige Kutools-diagrammen. Bijvoorbeeld het staafdiagram met bellen. Daarom heb ik de formule =A15, =A16, ... gebruikt om de celwaarden uit de draaitabel te halen. Ik wil geen statische cijfers hebben, omdat ik wil dat het diagram wordt bijgewerkt op basis van eventuele wijzigingen in de brontabel. Nadat ik een diagram heb gemaakt en heb geprobeerd nieuwe gegevens toe te voegen aan het tabblad met brongegevens, krijg ik een bericht
"Excel heeft een probleem gevonden met een of meer formuleverwijzingen in dit werkblad. Controleer of de celverwijzingen, bereiknamen, gedefinieerde namen en koppelingen naar andere werkmappen in uw formules allemaal correct zijn."
Ik ben er zeker van dat ik deze fout krijg vanwege het Kutools-diagram, want als ik het Kutools-diagram verwijder, krijg ik het bericht niet en kan ik nieuwe gegevens aan het brontabblad toevoegen zonder enige waarschuwing te krijgen.
Kunt u mij alstublieft laten weten of ik een Kutools Bar met Bubbles-diagram kan maken vanuit de draaitabel en geen waarschuwingen kan krijgen.

Dank u bij voorbaat.

dorota


 
Bekijk het volledige bericht