Vrijdag, 20 augustus 2021
  3 Antwoorden
  7.5K bezoeken
Als ik mijn werkreferenties gebruik met Excel op het werk en ik wil dat Kutools mijn add-on op het werk is, kan ik dan, in het geval dat ik ontslag neem en geen toegang heb tot dezelfde inloggegevens voor Excel, Kutools nog steeds gebruiken op mijn pc met mijn persoonlijke Excel-inloggegevens?
 
2 jaar geleden
·
#2282
Hallo,

Bedankt dat u contact met ons op.

Wat betreft de licentie: u mag één exemplaar van de software op het gelicentieerde apparaat installeren en gebruiken, en een ander exemplaar op een draagbaar apparaat installeren voor gebruik door de enige hoofdgebruiker van het gelicentieerde apparaat.

Als u een kopie van de Software op een Terminal Server of Citrix Server installeert, is een afzonderlijke licentie voor de desktoptoepassing vereist voor elke desktop waarvandaan de toepassing wordt geopend.

Ga voor meer informatie over de EULA naar: http://www.extendoffice.com/support/end-user-license-agreement.html
1 jaar geleden
·
#2764
Hallo,
na het lezen van verschillende berichten over dit onderwerp is het voor mij nog steeds niet duidelijk wat er achter het draagbare apparaat zit dat wordt vermeld in uw licentieovereenkomst:
"D. Draagbaar apparaat. U mag een ander exemplaar op een draagbaar apparaat installeren voor gebruik door de enige primaire gebruiker van het gelicentieerde apparaat.“
Bedoel je alleen een usb-stick of een externe harde schijf? En zo ja, hoe installeer ik Kutools voor Excel op een dergelijk apparaat en gebruik ik het later op elke computer waarop Microsoft Office is geïnstalleerd?
En als een laptop ook als extern apparaat mag, waarom wordt dit dan niet duidelijk beschreven?
1 jaar geleden
·
#2765
Hallo,
na het lezen van verschillende berichten over dit onderwerp is het voor mij nog steeds niet duidelijk wat er achter het draagbare apparaat zit dat wordt vermeld in uw licentieovereenkomst:
"D. Draagbaar apparaat. U mag een ander exemplaar op een draagbaar apparaat installeren voor gebruik door de enige primaire gebruiker van het gelicentieerde apparaat.“
Bedoel je alleen een usb-stick of een externe harde schijf? En zo ja, hoe installeer ik Kutools voor Excel op een dergelijk apparaat en gebruik ik het later op elke computer waarop Microsoft Office is geïnstalleerd?
En als een laptop ook als extern apparaat mag, waarom wordt dit dan niet duidelijk beschreven?


Eén sleutel is voor één persoon om deze in twee stuks te gebruiken. :)
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.