By gezond verstand op woensdag 18 augustus 2021
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 0
sympathieën 0
keer bekeken 1.4K
Stemmen 0
Uw hulp gevraagd. Ik heb Kutools voor Excel-licentie.
Ik moet een tabel maken die gegevens uit alle kolommen ophaalt op basis van een aantal criteria. # kinderen Naam eerste kind (voorvoegsel) Naam eerste kind (eerste) Naam eerste kind (achter) Geslacht eerste kind Geboortedatum eerste kind Cijferniveau eerste kind Allergieën Naam van het tweede kind (voor) Naam van het tweede kind (achter) Geslacht van het tweede kind Geboortedatum van het tweede kind Allergieën van het tweede kind Naam van het derde kind (voor) Naam van het derde kind (achter) Geslacht van het derde kind Geboortedatum van het derde kind Allergieën van het derde kind Adres (straatadres) Adres ( Stad)Adres (staat/provincie)Adres (postcode)Adres (land)Naam van ouder(s)/voogd(en)ThuistelefoonMobiele telefoonE-mailadres familie3 ABCABCVrouw1/1/19007eGeenDEFDEFVrouwelijk1/1/1910GeenXYZXYZVrouw2/1/19805GeenABC RDABC CITYAL7879Verenigde Statenxxxyyyzzzzz@z.vom3 FFFGGGMale5/1/20103PeanutQQQWWWMale5/1/1940NoneHHHJJJFemale5/9/20005NoneERS RDKKL CITYMO56544United Stateslllooofff@g.com
Ik heb een formule nodig die zoekt naar elke rij met een tweede en derde kind, kopieer hun informatie als een afzonderlijk rij-item samen met hun adres enz.

Is dat mogelijk?
Bekijk het volledige bericht