By jthorpe@hach.com op zaterdag 30 september 2023
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 1
sympathieën 0
keer bekeken 3.3K
Stemmen 0
Hallo,
Ik heb een situatie waarin ik een werkmap heb met 400 tabbladen die ik wil opsplitsen in hun eigen afzonderlijke werkbladen. Ons bedrijf vereist een gevoeligheidslabel. Ik had versie 18 van KuTools en had geen problemen. We hadden echter een Org-migratie waardoor KuTools kapot ging, dus ik werd gedwongen de nieuwste versie te downloaden.

Mijn probleem is dus dat de werkmap die ik wil splitsen al het gevoeligheidslabel 'Vertrouwelijk' heeft. Wanneer ik de functie Werkmap splitsen start, moet ik klikken en elke splitsing selecteren. Zoals je je kunt voorstellen, kan dit lang duren en ongeveer 1200 muisklikken duren, en dan heb ik een groot geval van carpale tunnel.

Enig idee hoe ik efficiënter kan werken?

Ik zal schermafbeeldingen uploaden van de gevoeligheidsprompt en de versie van Office 365 die we hebben. Ik gebruik Win 10 Enterprise v21H2.

Bedankt
Jim
Hey daar!

De nieuwste versie van Kutools ondersteunt inderdaad gevoeligheidslabels. Om uw probleem efficiënt aan te pakken, raad ik u aan te upgraden naar de nieuwste versie. Dit zou u in staat moeten stellen effectiever met gevoeligheidslabels te werken en de noodzaak van uitgebreide handmatige selectie te vermijden.
gevoeligheidslabels.png


U kunt upgraden naar de nieuwste versie door op "Help"> "Controleren op updates" op het tabblad Kutools te klikken.

Als u problemen ondervindt tijdens het upgradeproces of als u verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn hier om u te helpen.

Amanda
·
7 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht