By Excel-fans op woensdag 23 augustus 2023
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 9
sympathieën 0
keer bekeken 8.4K
Stemmen 0
We zijn verheugd om de nieuwste versie van Kutools voor Excel aan te kondigen. Deze update is voortdurend gericht op het verbeteren van uw Excel-ervaring en introduceert belangrijke nieuwe functies en optimalisaties. U kunt upgraden naar of een gratis proefversie van deze versie krijgen door te downloaden Kutools voor Excel 29.00.

Tip: volledige functie en functionaliteit, gratis proefperiode van 30 dagen! Als de gratis upgrade-ondersteuningsperiode van 2 jaar niet is verstreken, heeft u recht op een gratis upgrade van deze versie.
Nieuwe functies


1. Meertalige ondersteuning
Om aan de behoeften van onze wereldwijde gebruikers te voldoen, hebben we ondersteuning voor 44 talen geïntegreerd in Kutools voor Excel. Nu kunt u Kutools voor Excel in een diverse reeks talen gebruiken, waardoor een meer gelokaliseerde gebruikerservaring wordt gegarandeerd.
kte-29.00-01.png


Verbeteringen
1. Lint-UI: geoptimaliseerde lay-out van enkele functionele gebiedsinterfaces

vast
1) Opgelost: andere kleine bugs
Ik kan het programma niet downloaden
·
7 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Er staat dat ik de software niet kan installeren.
·
3 maanden geleden
·
0 Likes
·
-1 stemmen
·
0 reacties
·
Hey daar!

Kunt u ons de informatie over uw besturingssysteem sturen (Welke versie van het Windows-besturingssysteem gebruik ik?), Excel-versie en de taal die u op uw computer gebruikt?

Probeer ook uw computer opnieuw op te starten en probeer de installatie opnieuw, en kijk of dit helpt.

Amanda
·
3 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo ondersteuning,

Ik heb geprobeerd de tool in Excel 365 te installeren en de foutmelding zegt dat de licentie niet geldig is.

Ik heb de licentienaam en code hieronder opgegeven.

Adviseer, alstublieft.

Hartelijk dank,

Licentienaam:
Eilandmelody.com-1
Licentiecode:
000014-************************************************** **********-7RNBUR
·
3 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik gebruik momenteel Windows 11 64bit.
·
3 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hey daar!

Dank u voor contact met ons.

U hebt de software op 27 februari 2017 aangeschaft. De gratis upgrade-ondersteuningsperiode van 2 jaar is verstreken op 27 februari 2019. U kunt echter nog steeds de oudere versies van de software gebruiken die beschikbaar waren tijdens uw gratis upgrade-ondersteuningsperiode van 2 jaar.

De licentie voor onze software is een levenslange licentie, inclusief 2 jaar gratis update-ondersteuning. Na de gratis update-ondersteuningsperiode van twee jaar kunt u niet meer updaten naar nieuwe versies van de software, maar kunt u de oudere versies blijven gebruiken.

Voordat de gratis upgrade-ondersteuning van twee jaar afloopt, is de onderstaande link bedoeld voor de nieuwste versie die u kunt downloaden en installeren: https://download.extendoffice.com/downloads/History-Kutools-for-Excel/18.00--83hWRP9p9rQ7QT9LSHofsgk/KutoolsforExcelSetup.exe

Als u de meest recente versie van Kutools wilt verkrijgen, is het aanschaffen van een nieuwe licentie vereist.

Als u vragen of suggesties heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Amanda
·
3 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik veronderstel dat mijn onderzoek onduidelijk blijft. Zal een werkboek dat ik maak en dat afhankelijk is van kutools, nog steeds werken als ik het via e-mail naar iemand anders stuur die geen kutools heeft?
·
1 maand geleden
·
0 Likes
·
-1 stemmen
·
0 reacties
·
Ik veronderstel dat mijn onderzoek onduidelijk blijft. Zal een werkboek dat ik maak en dat afhankelijk is van kutools, nog steeds werken als ik het via e-mail naar iemand anders stuur die geen kutools heeft?
Hey daar!

Kunt u aangeven van welke Kutools-functie uw werkmap afhankelijk is? En bezoek dit bericht om te zien welke functies van Kutools afhankelijk zijn van Kutools om van kracht te worden: https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/33-new-to-kutools.html

Amanda
·
1 maand geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik veronderstel dat mijn onderzoek onduidelijk blijft. Zal een werkboek dat ik maak en dat afhankelijk is van kutools, nog steeds werken als ik het via e-mail naar iemand anders stuur die geen kutools heeft?
Hey daar!

Kunt u aangeven van welke Kutools-functie uw werkmap afhankelijk is? En bezoek dit bericht om te zien welke functies van Kutools afhankelijk zijn van Kutools om van kracht te worden: https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/33-new-to-kutools.html
Amanda

Heel erg bedankt
·
1 maand geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht