Dinsdag 22 augustus 2023
  4 Antwoorden
  2.7K bezoeken
waar kan ik de kutool voor Excel 29.00 wijzigingslogboek en functieverbeteringen vinden
8 maanden geleden
·
#8397
Hey daar!

Vanaf nu is Kutools voor Excel versie 29.0 niet officieel gepubliceerd en daarom is er geen changelog beschikbaar voor deze versie.

Houd er rekening mee dat wat u momenteel heeft een bètaversie is en dat de definitieve releasedetails worden verstrekt zodra de versie officieel wordt gelanceerd.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u deze gerust stellen.

Amanda
8 maanden geleden
·
#8398
jij update en begeleidt mij om te upgraden naar 29.00, maar het is verschrikkelijk. Ik weet gewoon dat het een bètaversie is en geen verdere details.
8 maanden geleden
·
#8399
Hey daar!

Vanaf nu is Kutools voor Excel versie 29.0 niet officieel gepubliceerd en daarom is er geen changelog beschikbaar voor deze versie.

Houd er rekening mee dat wat u momenteel heeft een bètaversie is en dat de definitieve releasedetails worden verstrekt zodra de versie officieel wordt gelanceerd.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u deze gerust stellen.

Amanda
Hallo helder,

Mijn excuses voor eventuele verwarring. Ik waardeer uw verduidelijking. Kutools voor Excel 29.0 is inderdaad een officiële versie. We zullen binnenkort de changelog voor deze versie vrijgeven.

Als u nog vragen heeft of als ik u nog ergens mee kan helpen, stel ze dan gerust.

Amanda
8 maanden geleden
·
#8401
jij update en begeleidt mij om te upgraden naar 29.00, maar het is verschrikkelijk. Ik weet gewoon dat het een bètaversie is en geen verdere details.
Hallo,

Ik wilde je laten weten dat de changelog voor Kutools 29.00 nu beschikbaar is. Je kunt het vinden door deze link te volgen:
https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/8400-kutools-for-excel-29-00-release-notes.html

Als u nog vragen heeft of hulp nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op. We zijn hier om te helpen.

Met vriendelijke groet,
Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.