By n.thetzaw@gmail.com op dinsdag 15 augustus 2023
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 1
sympathieën 0
keer bekeken 2.7K
Stemmen 0
Hallo, ik heb een dynamisch kolomdiagram gemaakt met Kutools voor Excel, waarin de gegevensverdeling voor zes kwartalen werd weergegeven. Om een ​​rapport te maken: toen ik het diagram naar Microsoft Word verplaatste, is de vervolgkeuzelijst niet aan het diagram gekoppeld en worden slechts gegevens over een enkel kwartaal naar Word gekopieerd. Kan iemand mij helpen om het werkend te krijgen in Microsoft Word.

Bedankt.
Hallo,

Ik begrijp je zorgen. Helaas werkt het kopiëren van een dynamisch kolomdiagram, inclusief de vervolgkeuzelijst, naar Microsoft Word mogelijk niet zoals verwacht. De interactieve functies, zoals de vervolgkeuzelijst, kunnen inactief worden in het Word-document of kunnen worden omgezet in een afbeelding.

Vanwege de beperkingen van Microsoft Word bij het verwerken van interactieve elementen uit Excel, is het een uitdaging om de dynamische functionaliteit in het diagram te behouden bij het overzetten naar Word. U kunt overwegen om naast de grafiek in Word een beschrijving toe te voegen om de dynamische gegevensrepresentatie in meer detail uit te leggen.

Bedankt voor uw begrip en laat het ons weten als u nog vragen heeft.

Amanda
·
8 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht