By mimrkutools op zaterdag 24 oktober 2020
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 1
sympathieën 0
keer bekeken 5.8K
Stemmen 0
Hey daar!

Ik ben een betaalde gebruiker voor Kutools voor Excel en tijdens het gebruik van uw applicatie realiseer ik me een bug in uw applicatiefunctie (kies Dezelfde en verschillende cellen). Het selecteert niet alle rijen unieke waarden. Controleer de bijgevoegde spreadsheet om het voorbeeld te zien. In de bijgevoegde voorbeeldwerkmap zijn er 2 bladen, blad 1 heeft meer gegevens dan blad 2 en wanneer ik het hele blad 1 selecteer en de functie SAME & DIFFERENT CELLS in uw toepassing uitvoer om verschillende CELLS-waarden gemarkeerd te krijgen door deze te vergelijken met blad 2, is uw toepassing zoveel rijen overslaan, ook al zijn de dubbele gegevens beschikbaar in blad 2. 
Rijen die uw toepassing heeft overgeslagen = 6, 7, 8, 9, 15, 16, 17 enzovoort... Deze rijen Dubbele gegevens zijn beschikbaar in blad 2, maar uw toepassing pikt het niet op om verschillende celwaarden weer te geven.
Wanneer ik de functie uitvoer om verschillende waarden voor massagegevens te vinden, zijn er zoveel rijen overgeslagen, maar wanneer ik die overgeslagen rijen afzonderlijk selecteer en de functie opnieuw uitvoer, worden de waarden gevonden die niet kloppen.
Hallo,
Kunt u proberen enkele voorbeeldgegevens in een nieuwe werkmap te maken om het probleem te demonstreren?
Als het probleem kan worden gerepliceerd met de voorbeeldwerkmap, neem dan contact met ons op.
Neem contact op met ondersteuning@extendoffice. Com.
Dank bij voorbaat.
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht