By Chris Ganem op donderdag 27 augustus 2020
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 4
sympathieën 0
keer bekeken 6.3K
Stemmen 0
Dag Allemaal,
Ik gebruik de knop "E-mails verzenden" op KUTools om herinneringen voor onze facturen naar onze klanten te sturen. Ik heb een screenshot bijgevoegd van hoe de hoofdtekst van de e-mail er hier uitziet, evenals de werkmap die wordt gebruikt om deze te maken. Er is een tabel in de hoofdtekst van de e-mail die wordt gegenereerd door HTML-code in een cel.

Met de meest recente versie van KUTools werkte dit niet meer. In plaats van de tabel te maken zoals u ziet in de schermafdruk van de herinneringstekst, wordt alle HTML-code in de hoofdtekst geplaatst zonder de tabel te maken. Enig idee wat er is bijgewerkt of hoe ik dit kan oplossen?

Waardeer je hulp!
Ik heb net gemerkt dat de bijlagen niet doorkomen. Sorry daarvoor; maar ik zal hieronder beschrijven.
Ik heb een kolom met de titel "Email body". Deze kolom bevat HTML in de cel. Ik heb hieronder geplakt wat ik bedoel.

table, th, td {border: 1px solid black; padding-right:10px; padding-left:10px; border-collapse: collapse;} Factuurnummer Factuur datum WIJ Datum Factuurbedrag
<tr><td>KRN-123456</td><td>06/25/2020</td><td>06/20/2020</td><td>$100</td></tr>
<tr><td>KRN-987654</td><td>07/01/2020</td><td>06/27/2020</td><td>$100</td></tr>


In de vorige versie van KU Tools klikte ik op e-mail verzenden en plaatste ik de e-mailkolom in het e-mailvak, waarna deze naar binnen kwam en een mooie tabel vormde in de hoofdtekst van de e-mail. Met de meest recente update haalt het gewoon de HTML-tekst hierboven binnen zonder een tabel te maken.

Ik hoop dat dit helpt bij het uitleggen.
dank je!
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Sorry, we zullen er naar kijken en proberen het binnenkort te verbeteren.
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Excelfans,

Waardeer de reactie. Al een update over hoe dit gaat?
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo,
Als je de software hebt gekocht, neem dan contact met ons op via support@extendoffice. Com.

We hebben een snelle oplossing voor dit probleem. Bedankt.
·
3 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht