Vrijdag, januari 03 2020
  2 Antwoorden
  7.5K bezoeken
Ik gebruikte de Kutools Plus-functie onder Werkmappen en bladen, Combineren> Combineer alle werkbladen met dezelfde naam in één werkblad met de opties van Combineren op kolom, Alleen waarden plakken en Lege kolom invoegen voor elk bereik.
Werkte geweldig. Vervolgens moest ik de rijen in dit werkblad opnieuw uitlijnen, zodat alle letterlijke waarden allemaal op dezelfde rij op elk werkblad stonden, omdat ze aanzienlijk verschilden, en ik moet
ze allemaal op dezelfde locatie voor een stroomafwaarts importproces naar een database werkte.

Nu zou ik het omgekeerde willen doen, als dat al mogelijk is. Neem de uitvoer van Combineren> Combineer alle werkbladen met dezelfde naam en combineer ze terug in hun originele werkmap met hun respectieve werkbladen.

Is er een functie in Kutools Plus om dit mogelijk te maken? Als dat zo is, laat me dan zien waar ik het kan vinden, zo niet, dan is elke suggestie welkom.

Met vriendelijke groet!
4 jaar geleden
·
#2051
Hallo,
Bedankt dat u contact met ons op.
Sorry, we hebben zo'n functie nog niet.
3 jaar geleden
·
#2052
Twee Excel-bestanden samenvoegen tot één door werkbladen te kopiëren
Open de werkmappen die u wilt combineren.
Selecteer de werkbladen in de bronwerkmap die u naar de hoofdwerkmap wilt kopiëren. ...
Als alle werkbladen zijn geselecteerd, klikt u met de rechtermuisknop op een van de geselecteerde tabbladen en klikt u vervolgens op Verplaatsen of Kopiëren....
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.