Vrijdag, februari 08 2019
  1 Antwoorden
  7.2K bezoeken
GEACHTE HEER,

IK BEN RAJU BEDI UIT INDIA. IK WIL DEZE MOOIE TOEVOEGEN OP "KUTOOLS FOR EXCEL" KOPEN.
WAT KOST DIT VOOR MIJ IN INDISCHE ROEPIE EN MAAK INDIEN MOGELIJK KORTING.

JE BEDANKEN,
PRETTIGE DAG

VRIENDELIJKE GROETEN

RAJU BEDI
INDIA
+ 91-9915266835
5 jaar geleden
·
#1858
Hallo,

Bedankt dat u contact met ons opneemt. We verkopen onze software via MyCommerce (een bedrijf van Digital River), dus we raden u aan om te kopen met MyCommerce (beschikbare bestelopties: creditcard, PayPal, bank-/overschrijving, cheque/postwissel, fax - creditcard, factuur, aankoop Bestel, *****) en ontvang factuur van MyCommerce.

Ga naar kopen bij https://shopper.mycommerce.com/checkout/cart/add/19827-16?quantity=1&linkid=eo&styleid=106922.

Licentienaam
Let op het bericht op het bestelformulier "Is de ontvanger of licentiehouder dezelfde als de aankoopgegevens? Als u "nee" selecteert, wordt u later om de informatie van de ontvanger gevraagd". Selecteer "Nee", zodat u de naam van uw klant kunt invoeren in het gedeelte Informatie over de ontvanger. U hoeft alleen de naam van de klant in te voeren in het vak Voor- en achternaam op de ontvangersinformatie. En u kunt uw gegevens invoeren in de andere vakken. Als u meer dan 10 licenties hebt aangeschaft, wordt automatisch de bedrijfsnaam van de klant als licentienaam gebruikt.

We raden u aan om bij het plaatsen van een bestelling uw factuurgegevens in te voeren zoals deze op uw creditcardafschrift staan.
Als de klant die een bestelling plaatst niet de eindgebruiker is, moet u de optie "De ontvanger of licentiehouder is dezelfde als de koper" uitvinken.
Als u echter de factuur wilt ontvangen zonder de klant te kopiëren, voer dan hetzelfde e-mailadres in voor Aankoopgegevens en Ontvangergegevens.
Houd er rekening mee dat uw bestelling pas compleet is als u op de knop "Bestelling verzenden" onderaan de bevestigingspagina van de bestelling drukt.

cd en downloaden
De software wordt elektronisch gedownload en de cd is optioneel bij aankoop door de gebruiker door MyCommerce.

Aarzel niet om mij een e-mail te sturen als u vragen of problemen heeft. Hartelijk dank.
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.