Zaterdag 01 december 2018
  1 Antwoorden
  7.4K bezoeken
Vele manen geleden (excel 2003, denk ik) werkte ik voor een openbaar accountantskantoor. We hadden een invoegtoepassing die in feite interne links verwijderde, vergelijkbaar met de functie voor het verbreken van links. Als u een reeks werkbladen heeft die naar een geconsolideerde pagina leiden, zijn de ene de gegevens en de andere halen over het algemeen uit de gegevens om de financiële gegevens te presenteren. Als die gegevensbron zich in een externe werkmap bevindt, verbreekt u gewoon koppelingen en komen waarden in plaats van de laatst bijgewerkte koppelingswaarde in de cellen. De formules op de pagina - niet verwijzend naar andere externe werkmappen, zouden nog steeds blijven bestaan.

Ik heb financiële overzichten die voor hun gegevens verwijzen naar andere werkbladen (in dezelfde werkmap). Ik wil dat de kolomfuncties en berekeningen die bestaan ​​zonder verwijzing naar een ander tabblad blijven bestaan, terwijl ik wil dat de waarden die van een ander tabblad komen alleen maar waarden zijn. Momenteel kopieer/plak ik waarden in elke tabel, maar dat is erg omslachtig; iets waar ik graag een handig hulpmiddel voor zou willen maken. Doet Kutools zoiets?
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.