Woensdag 26 juli 2023
  1 Antwoorden
  3K bezoeken
Ik gebruik versus 27.00.175
Ik heb 3 Excel-spreadsheets die allemaal de DDL gebruiken. De DDL bestaat uit namen van mensen. Op 2 van hen kan ik namen toevoegen of verwijderen als dat nodig is en het werkt de DDL automatisch bij. Als ik echter op de 3e spreadsheet een naam toevoeg of verwijder, wordt de DDL niet automatisch bijgewerkt. Om het goed te laten werken, moet ik de spreadsheet opslaan, sluiten en opnieuw openen om het goed te laten werken.

Heb je enig idee waarom dit gebeurt?

Vince
9 maanden geleden
·
#3595
Hallo,

Om je beter te kunnen helpen heb ik twee vragen:

1. Wordt de standaard Excel-vervolgkeuzelijst op de derde spreadsheet correct bijgewerkt?
2. Als de standaard vervolgkeuzelijst correct wordt bijgewerkt op de derde spreadsheet, maak dan een screenshot van de gegevensvalidatie-instellingen van de vervolgkeuzelijst en deel deze met ons.
ddl.png

Door deze gegevens te bevestigen, kunnen we het probleem nauwkeuriger lokaliseren en u de juiste oplossing bieden.

Bedankt voor uw medewerking en begrip.

Amanda
Bijlagen (1)
9 maanden geleden
·
#3612
Hey daar!

Probeer de bètaversie van de software te gebruiken en controleer of het probleem zich blijft voordoen: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Excel/beta/KutoolsforExcelSetup.exe

Laat het ons weten als het probleem zich voordoet in de bètaversie of als het is opgelost. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.