Donderdag 06 juli 2023
  2 Antwoorden
  4.1K bezoeken
Om de een of andere reden werd ik vandaag gevraagd een VBA-wachtwoord in te voeren terwijl dit nog nooit eerder is gebeurd. Over het algemeen houd ik me niet bezig met scripting en dergelijke - ik was gewoon wat cellen aan het aaneenschakelen toen dit bericht verschijnt. Geen van de wachtwoorden die ik ken, zal werken en wanneer ik annuleer, krijg ik een catastrofaal foutbericht.
10 maanden geleden
·
#3578
Hallo,

Kunt u ons meer details geven om de situatie beter te begrijpen? Concreet willen we graag weten of deze wachtwoordprompt plaatsvond na het gebruik van een specifieke functie van Kutools voor Excel of andere acties binnen het programma. Deze informatie helpt ons de mogelijke oorzaak van het probleem te identificeren en u een passende oplossing te bieden.

Wij stellen uw medewerking zeer op prijs en helpen u graag verder.

Amanda
10 maanden geleden
·
#3582
Hallo,

U kunt ook proberen de compatibele modus in te schakelen door te klikken Help > Instellingencentrum en selecteren Enbale-compatibele modus op het Kutools-tabblad.
compatibel.png

Als het probleem zich blijft voordoen, zelfs na het opnieuw installeren, in de Instellingencentrum venster klikt Fout bij indienen.

Dank bij voorbaat.

Amanda
Bijlagen (1)
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.